Wystartowała świąteczna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. Najnowsza reklama podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas. Jak pokazuje historia bohaterów spotu, osiągnięcie tego celu jest możliwe także w ferworze świątecznych przygotowań. Potrzebna jest tylko niewielka pomoc.
Dla wielu z nas dni poprzedzające Wigilię wiążą się z intensywnymi przygotowaniami, a co za tym idzie – z brakiem czasu na spokojne doświadczanie świątecznej atmosfery. Bohaterowie drugiej odsłony kampanii reklamowej „Mam czas” znajdują jednak chwilę dla siebie nawzajem – czy to przy pieczeniu aromatycznych pierników, robieniu łańcucha choinkowego, czy strojeniu choinki. Stało się to możliwe za sprawą przydatnego pomocnika domowego, czyli robota sprzątającego, kupionego dzięki pożyczce w Providencie. Zaoszczędzony w ten sposób czas rodzina wykorzystała na wspólną celebrację.
– Provident Polska od lat wspiera plany i marzenia Polaków. W najnowszej kampanii chcieliśmy pokazać, że doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i zwłaszcza w tym świątecznym czasie wychodzimy im naprzeciw, oferując atrakcyjne finansowanie – mówi Igor Jakuć, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych Provident Polska.
Działania w ramach kampanii reklamowej Provident Polska objęły telewizję i internet oraz potrwają do 25 grudnia 2023 r. Jej kreacją, strategią i przygotowaniem zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, natomiast aktywności w internecie zaplanowane i zakupione zostały przez Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.