Aplikacja randkowa Badoo powierzyła Grayling Poland opiekę nad działaniami z zakresu public relations w Polsce. Grayling jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji marki, bieżące działania PR oraz za opracowywanie i realizację dodatkowych kampanii kreatywnych. Jest też pierwszą agencją PR, która wspiera Badoo w Polsce.

Z początkiem roku Grayling Poland rozpoczął obsługę Badoo w zakresie public relations. W ramach współpracy agencja odpowiada za działania biura prasowego, w tym kontakty z mediami, jak również tworzy i realizuje kreatywne aktywacje, których celem jest wzmocnienie wizerunku Badoo na polskim rynku. Agencja Grayling została wybrana w procedurze konkursowej i jest pierwszą agencją PR, która wspiera firmę w zakresie komunikacji w Polsce. To już drugi rynek w Europie, obok Francji, na którym Grayling współpracuje z Badoo w działaniach z zakresu public relations. Z kolei biuro Grayling w Londynie odpowiada za globalną strategiczną komunikację marki.

To dla nas niezwykle interesujący projekt, w którym wykorzystujemy nie tylko nasze kompetencje komunikacyjne, ale też społeczne i kulturowe. Randki i relacje międzyludzkie to bardzo żywe i delikatne obszary, dlatego szczególnie ważne jest, by w ich ramach podnosić aktualnie ważne i pożyteczne tematy w odpowiedzialny sposób” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Badoo to globalna aplikacja randkowa uruchomiona już w 2006 roku i jedna z najpopularniejszych aplikacji tego typu w Polsce. Dąży do tego, aby randki stały się mniej skomplikowane i bardziej przyjemne oraz zachęca społeczność użytkowników do jasnego wyrażania swoich intencji, autentyczności i zachowywania się z szacunkiem wobec innych. Badoo jest częścią Bumble Inc. amerykańskiej firmy, do której należą również aplikacje randkowe Bumble i Fruitz, Jej założycielką i CEO jest Whitney Wolfe Herd.