Jarosław Soroczyński awansował z początkiem marca na stanowisko Account Directora w dziale komunikacji korporacyjnej Grayling Poland. Do jego obowiązków należą m.in. strategiczny nadzór nad projektami i zespołem.

Jarosław Soroczyński posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w branży public relations. Karierę w branży PR rozpoczynał od pracy w Grayling w 2006 roku. W 2018 r. powrócił do agencji po ośmioletniej przerwie na stanowisko Senior Account Managera. Obecnie kieruje pracą dużego zespołu realizującego działania na rzecz klienta z obszaru technologii i finansów, jak również wspiera go w koordynacji na sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Obszarami specjalizacji Jarosława Soroczyńskiego są komunikacja korporacyjna, B2B, produktowa oraz doradztwo kryzysowe. W ramach tych obszarów tworzył strategie i realizował działania dla firm z takich sektorów jak finanse, nowe technologie, FMCG, telekomunikacja, BPO/SSC, przemysł gazowy i chemiczny. Doświadczenie zdobywał wcześniej także w innych agencjach PR.

„Awans Jarka na stanowisko Account Directora to w pełni zasłużony krok w rozwoju jego kariery w Grayling, czego serdecznie mu gratuluję. Doceniamy menadżerów, którzy oprócz szerokich kompetencji i doświadczeń konsultingowych, umieją równocześnie sprawnie zarządzać zespołem i wspierają naszą kulturę organizacyjną. Profesjonalizm i zaangażowanie Jarka to także potwierdzenie jakości, jaką Grayling dostarcza klientom. Cieszę się, że wraz z tym awansem wzmacniamy struktury w dziale korporacyjnym, który jest jednym z filarów działalności naszej agencji” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.