Prezes zarządu Santander Bank Polska już po raz drugi znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu Forbes „Bankowiec Roku”.

W rankingu na wynik składają się łącznie dwie niezależne oceny: ocena jury, które może przyznać do 30 pkt. oraz ocena wskaźników finansowych – do 70 pkt. Pod uwagę brane jest 14 wskaźników związanych z rentownością, bezpieczeństwem, efektywnością i wzrostem biznesu banku. Prezes Santander Bank Polska, Michał Gajewski zdobył aż 80 pkt.

Aby skutecznie realizować swoje cele bank w tym roku wprowadził nową strategię, opartą na Total Experience (TX), czyli łączeniu satysfakcji klientów z satysfakcją pracowników.

– W naszej strategii Total Experience stawiamy na wywoływanie jak najlepszych emocji związanych z bankiem. Wierzymy, że jest to najlepsza droga do tworzenia trwałej rentowności dla akcjonariuszy, doskonałych wyników finansowych i realizacji naszej ambicji bycia najbardziej dochodowym bankiem w Polsce. Cieszy nas uznanie jury konkursu magazynu „Forbes”. To wyróżnienie potwierdza, że odpowiednie zarządzanie, skupienie na bezpieczeństwie finansowym i ciągła praca nad zwiększaniem satysfakcji naszych klientów i pracowników przekłada się na długoterminowy sukces i stabilność banku – powiedział Michał Gajewski, prezes Santander Bank Polska.

Ranking „Bankowiec Roku” opublikowano w majowym numerze miesięcznika Forbes. W skład jury wchodzi 5 byłych prezesów banków w Polsce. Oceniano 9 największych banków.

Author

  • Santander Bank Polska

    Grupa Santander Bank Polska jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.