Globalne Badanie przeprowadzane co dwa lata, skupiające się na przedstawicielach kolejnego pokolenia firm rodzinnych – NextGen Survey powstało we współpracy ze Stowarzyszeniem Firm Rodzinnych (Family Business Network International – FBN) i prowadzone jest przez niezależną agencję badawczą Jigsaw Research, co gwarantuje wszystkim uczestnikom całkowitą poufność.
Zgromadzone wnioski przedstawimy w postaci raportu zawierającego praktyczne przykłady, wskazówki oraz doświadczenia, które będą z pewnością pomocne dla pozostałych sukcesorów, a także osób zarządzających firmami rodzinnymi.
Celem tegorocznej edycji jest określenie, co w dzisiejszym cyfrowym i w coraz większym stopniu opartym na sztucznej inteligencji (AI) świecie jest najważniejsze dla sukcesorów i ich współpracowników w kolejnym pokoleniu liderów firm rodzinnych.
Do badania zapraszamy sukcesorów polskich firm rodzinnych:
Sukcesor – członek rodziny właścicielskiej firmy rodzinnej w drugim lub kolejnym pokoleniu, który:
- przygotowuje się do zmiany pokoleniowej;
- pracuje już w firmie rodzinnej;
- zarządza firmą rodzinną;
- zastanawia się nad swoją przyszłością w firmie rodzinnej;
- działa poza firmą rodzinną