Globalne Badanie przeprowadzane co dwa lata, skupiające się na przedstawicielach kolejnego pokolenia firm rodzinnych – NextGen Survey powstało we współpracy ze Stowarzyszeniem Firm Rodzinnych (Family Business Network International – FBN) i prowadzone jest przez niezależną agencję badawczą Jigsaw Research, co gwarantuje wszystkim uczestnikom całkowitą poufność.

Zgromadzone wnioski przedstawimy w postaci raportu zawierającego praktyczne przykłady, wskazówki oraz  doświadczenia, które będą z pewnością pomocne dla pozostałych sukcesorów, a także osób zarządzających firmami rodzinnymi.

Celem tegorocznej edycji jest określenie, co w dzisiejszym cyfrowym i w coraz większym stopniu opartym na sztucznej inteligencji (AI) świecie jest najważniejsze dla sukcesorów i ich współpracowników w kolejnym pokoleniu liderów firm rodzinnych.

Do badania zapraszamy sukcesorów polskich firm rodzinnych:

Sukcesor – członek rodziny właścicielskiej firmy rodzinnej w drugim lub kolejnym pokoleniu, który:

  • przygotowuje się do zmiany pokoleniowej;
  • pracuje już w firmie rodzinnej;
  • zarządza firmą rodzinną;
  • zastanawia się nad swoją przyszłością w firmie rodzinnej;
  • działa poza firmą rodzinną

Wypełnij formularz

Author

  • PwC

    W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 327 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób, w tym niemal 1500 w zespołach technologicznych.