BPCC Help Desk: Optymalizacja pracy zdalnej
Zapraszamy na pierwszy webinar z cyklu BPCC Help Desk. Help Desk to narzędzie dostarczające szybkie rozwiązania problemów pojawiających się w firmach w ramach ekspertyzy firm członkowskich BPCC. Zmiany w kodeksie pracy dotyczące pracy zdalnej, które obowiązują od 1 sierpnia 2022, skłoniły wiele firm do reorganizacji czasu pracy. Podczas tego webinaru przedstawimy najważniejsze zmiany dotyczące pracy zdalnej, korzyści i zagrożenia, oraz sposoby zapobiegania potencjalnym problemom.
Harmonogram
New DAgenda:ay
- 1
- Czym jest Help Desk i jak z niego korzystać?, Jacek Rakoczy, Bpower2
- 2
- Praca zdalna – zmiany w kodeksie pracy. Wyzwania dla pracodawców radca prawny Marzena Borakiewicz-Rosler, Kancelaria Filipiak Babicz Legal,
- 3
- Praca zdalna - korzyści dla pracodawcy i pracownika, Łukasz Chodkowski, Dehora,
- 4
- Konkretne narzędzia informatyczne przydatne do zarządzania kadrami w pracy zdalnej: Zarzadzanie rozproszonymi pracownikami poprzez tworzenie wspólnego repozytorium spraw, Jacek Rakoczy Bpower2
- 5
- Zakończenie, Q&A,