Strona wydarzenia

Sprzedaż w czasach niepewności – wyzwanie czy zagrożenie

Całodniowa, merytoryczna konferencja dla menedżerów i dyrektorów polskiego sektora sprzedaży oraz osób aspirujących do tych stanowisk.

Świat w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco się zmienił. Odkryliśmy na nowo takie słowa jak pandemia czy wojna. Pojawiły się one u nas lub tuż za naszymi granicami. Nagle stały się na nowo realne dla ludzi świata Zachodu. To wszystko ma wpływ również na procesy sprzedażowe. Refleksja nad tym wpływem będzie motywem przewodnim Forum.

Celem Forum jest znalezienie odpowiedzi na pytanie czy procesy sprzedażowe w czasach niepewności to w głównej mierze wyzwanie, a więc również szansa do wykorzystania, czy raczej jest to zagrożenie i jeżeli tak, jak i w jaki sposób można mu przeciwdziałać.

W trakcie Forum zastanowimy się również czy obecne strategie, modele biznesowe mają dalszą rację bytu, a jeśli nie to czy trzeba je jedynie zmodyfikować czy raczej stoimy przed koniecznością wypracowania ich od nowa. Naturalnie, że oprócz perspektywy makro, zajmiemy się wpływem wspomnianych czynników na polski rynek sprzedaży. Jak polski rynek sprzedaży zareagował na zmiany? Czy jest na nie odporny? To zaledwie wybrane pytania, na które spróbujemy znaleźć odpowiedź.

Świat w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco się zmienił. Odkryliśmy na nowo takie słowa jak pandemia czy wojna. Pojawiły się one u nas lub tuż za naszymi granicami. Nagle stały się na nowo realne dla ludzi świata Zachodu. To wszystko ma wpływ również na procesy sprzedażowe. Refleksja nad tym wpływem będzie motywem przewodnim Forum.

Celem Forum jest znalezienie odpowiedzi na pytanie czy procesy sprzedażowe w czasach niepewności to w głównej mierze wyzwanie, a więc również szansa do wykorzystania, czy raczej jest to zagrożenie i jeżeli tak, jak i w jaki sposób można mu przeciwdziałać.

W trakcie Forum zastanowimy się również czy obecne strategie, modele biznesowe mają dalszą rację bytu, a jeśli nie to czy trzeba je jedynie zmodyfikować czy raczej stoimy przed koniecznością wypracowania ich od nowa. Naturalnie, że oprócz perspektywy makro, zajmiemy się wpływem wspomnianych czynników na polski rynek sprzedaży. Jak polski rynek sprzedaży zareagował na zmiany? Czy jest na nie odporny? To zaledwie wybrane pytania, na które spróbujemy znaleźć odpowiedź.

Forum jest inicjatywą Polish National Sales Awards – organizacji, która od ponad czternastu lat działa na rzecz budowania dobrych praktyk w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. PNSA co roku nagradza i wyróżnia najlepszych przedstawicieli sektora podczas konkursowej Gali.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Wydarzenie skierowane jest w szczególności do przedstawicieli firm sprzedażowych, którzy chcą czynnie uczestniczyć w tworzeniu najlepszych standardów w branży.

Udział w Forum jest okazją do spotkania najlepszych specjalistów sektora sprzedaży i obsługi klienta, networkingu, a także szansą na podniesienie swoich kompetencji.

Wystąpienia prelegentów oraz kluczowe wnioski z debaty eksperckiej zostaną przedstawione w publikacji, która zostanie wydana przez Polish National Sales Awards we współpracy z ośrodkiem THINKTANK. Opracowanie będzie stanowić trendbook dla sektora sprzedaży i obsługi klienta na rok 2022/23.

Keynote speakers:

•    Stuart Lotherington, Dyrektor Zarządzający, SBR Consulting
      o    Wybitny specjalista sektora sprzedaży, konsultant. Doradza takim gigantom jak Google, Dropbox, a także pomaga mniejszym firmom i start-upom.

•    gen. Roman Polko, Generał dywizji Wojska Polskiego
     o    Oficer dyplomowany wojsk powietrznodesantowych i sił specjalnych, doktor nauk wojskowych w specjalności kierowanie organizacją.

Prelegenci:

•    Angelika Chimkowska, Strateg Social Sellingu i Silnych Marek
•    Jakub Kłoczewiak, Executive Director Customer Experience, Allegro.pl
•    Bożena Leśniewska, Wiceprezeska Zarządu, Orange Polska
•    Henryk Mucha, Prezes Zarządu, PGNiG Obrót Detaliczny
•    Stefan Marcu, Senior Partner and Managing Director CEE, Kearney
•    Michał Spoczyński, Dyrektor Departamentu Handlowego, P4 (Play)
•    Hubert Pełka, Dyrektor marketingu L'Occitane Central and Eastern Europe
•    Marek Sodolski, Senior Program Manager, Localsearch (Swisscom Directories AG)

Panel dyskusyjny „Przyszłość Sprzedaży w Polsce"

Finałem Polish National Sales Forum będzie panel dyskusyjny, którego motywem przewodnim będzie przyszłość sprzedaży w Polsce. Jak niepewność polityczno-społeczna i gospodarcza wpłynie na sytuację sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce?

Debata podsumowująca Forum będzie przestrzenią do wspólnego namysłu nad wskazówkami dla branży.

Uczestnicy:

•    dr Małgorzata Bonikowska, Prezes ośrodka THINKTANK (moderacja)
•    Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny
•    prof. Witold Orłowski, Główny doradca ekonomiczny PwC Polska
•    Bożena Leśniewska, Wiceprezeska Zarządu, Orange Polska
•    Marek Krzemieniewski, Przedsiębiorca i właściciel firmy Fair Play Plus

Więcej informacji: //pnsf.pl

W ramach współpracy z Polish National Sales Awards dla członków BPCC przewidziana jest zniżka 30% na bilety.

W celu dokonania zakupu biletów prosimy o bezpośredni kontakt z PNSA.

Media Partners
2022-06-07, 09:00 (to wydarzenie już się odbyło)

Miejsce: Renaissance Warsaw Airport Hotel
Organizator: PNSA