Od 3 października klienci Santander Bank Polska mogą co tydzień wygrać gotówkę w loterii „MOC wygrywania”. Pula nagród to 1,5 mln zł. Żeby mieć szanse na nagrody trzeba zbierać losy przyznawane za codzienne korzystanie z usług i produktów.

Loteria będzie trwała 6 tygodni, od 3 października do 13 listopada 2022 roku. Aby wziąć w niej udział trzeba zarejestrować się na stronie santander.pl/loteria i posiadać konto osobiste. Obecni i nowi klienci banku po rejestracji zaczną zbierać losy, które wezmą udział w jednym z sześciu losowań. Losowania będą przeprowadzane w każdym tygodniu „Mocy wygrywania”. Losy można otrzymać za codzienne korzystanie z usług banku, takich jak płacenie kartą lub BLIK, wymianę walut czy otwarcie konta.

„Przygotowaliśmy loterię „Moc wygrywania” żeby podziękować i docenić klientów, którzy są z nami oraz aktywnie korzystają z naszych usług i produktów. W przeprowadzonych wcześniej badaniach klienci Santander Bank Polska wskazali, że chętnie wezmą udział w loterii. Podczas badania we wszystkich grupach wiekowych nagrody pieniężne okazały się być najbardziej atrakcyjne dla klientów” – mówi Łukasz Purzycki z Santander Bank Polska.

Zebrane losy uczestników będą się kumulować podczas trwania loterii. Wszystkie będą brały udział w kolejnych przeprowadzanych losowaniach, aż do zakończenia „Mocy wygrywania”. W każdym tygodniu będzie losowana 1 nagroda w wysokości 100 000 zł, 100 nagród w wysokości 1000 zł i 500 nagród o wartości 100 zł. W trakcie 6 tygodni przyznanych zostanie 3606 nagród o łącznej wartości 1,5 mln zł.

Szczegółowe warunki loterii oraz zasady uzyskania losów znajdują się w regulaminie.

Klient może otrzymać los za:

Staż w banku – 5 losów za to, że klient indywidualny jest z bankiem od minimum 1 roku na dzień rozpoczęcia loterii
Płatność w sklepie i online kartami na kwotę min. 10 zł – każda transakcja to 1 los (maksymalnie 10 transakcji dziennie)
Płatność online i w sklepie BLIKIEM na kwotę min 10 zł – każda transakcja to 1 los (maksymalnie 10 transakcji dziennie)
Przelew na telefon BLIK na kwotę min. 10 zł – 1 los w trakcie loterii
Otwarcie Konta Jakie Chcę/ Select z kartą i usługami Santander online oraz założenie karty kredytowej – po 1 losie za jedno i pierwsze konto i kartę kredytową (warunek to brak tych produktów przed 3 października 2021 r.)
Kantor – 1 los za realizację min. jednej transakcji w Kantorze w trakcie loterii
Moje cele – 1 los w trakcie loterii za założenie min. jednego celu
Pierwsze logowanie do aplikacji – 1 los w trakcie loterii

 

Organizatorem Loterii Promocyjnej „Moc wygrywania” jest Santander Bank Polska S.A. Warunki uczestnictwa i zasady prowadzenia loterii w Regulaminie na santander.pl/loteria. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdują się na https://www.santander.pl/pad. Aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej, Przelew na telefon BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego, Płatności bezgotówkowe BLIK – płatności z konta za towary lub usługi w sklepach stacjonarnych, punktach usługowych lub sklepach internetowych, w tym płatności zbliżeniowe BLIK. Płatność kartą to m.in. transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizji oraz oprocentowaniu dostępne są w placówkach banku, oraz na santander.pl. RRSO do karty kredytowej 25,73%

Loterię na terenie całej Polski, w okresie od dnia 3 października 2022 roku do dnia 13 lutego 2023 roku, obejmuje okres dokonywania zgłoszeń i zbierania losów, tj. od 3 października 2022 roku od godz. 00:00 do 13 listopada 2022 roku do godz. 23.59; okres weryfikacji zgłoszeń, losowań i wydawania nagród oraz okres ewentualnych postępowań reklamacyjnych.

Author

  • Santander Bank Polska

    Grupa Santander Bank Polska jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.