Provident Polska siódmy raz z rzędu został wyróżniony tytułem Top Marki, ponownie potwierdzając pozycję najsilniejszego brandu polskiej branży pożyczkowej. Odznaczenie przyznano na podstawie badania obecności marek w mediach, przeprowadzanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring & More”.

To już 17. edycja największego w Polsce badania jakościowego obecności marek w mediach, a także siódma oceniająca medialną obecność firm z branży pożyczkowej.

Wieloletnia pozycja lidera w naszej kategorii, zarówno jeśli chodzi o liczbę publikacji, siłę marki czy dotarcie do odbiorców, zobowiązuje. Nieustannie pracujemy nad tym, żeby wyznaczać standardy przejrzystej i przemyślanej komunikacji, co w przypadku branży pożyczkowej wydaje się szczególnie istotne – podkreśla Karolina Łuczak, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska. – Chcemy, żeby nasze działania inspirowały i pomagały w głębszym zrozumieniu złożonego świata finansów – dodaje.

Provident od lat aktywnie działa na rzecz edukacji finansowej oraz promowania odpowiedzialnego pożyczania. Projektem szczególnie cenionym wśród dziennikarzy jest cykliczne badanie Barometr Providenta. Jego wyniki stanowią rzetelne i interesujące źródło wiedzy na temat postaw polskich konsumentów, tym samym przyczyniając się do lepszego poznania ich zachowań i decyzji finansowych.

Top Marka jest wspólnym projektem pomysłodawcy badania – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Tegoroczne badanie objęło ponad 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i YouTube’a, opublikowanych od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku. Wyłoniono 500 marek z 50 najczęściej opisywanych branż, a następnie wzmiankom o każdej z nich przypisano impact (potencjalny zasięg), indeks sentymentu (biorąc pod uwagę wydźwięk wzmianek: pozytywny, neutralny lub negatywny) oraz siłę marki (ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu). To wyjątkowe źródło wiedzy, które nie tylko ukazuje kulisy sukcesu najważniejszych graczy na polskim rynku, ale również rzuca nowe światło na dynamikę i innowacje w świecie biznesu.

 

Author

  • Provident Polska

    Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. IPF działa w 11 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos-Siddiqui. Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową – dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm. Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2021 roku Provident zaprezentował czwarty raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2019-2020 Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. Za lata 2014, 2015 oraz 2017, 2018 i 2019 otrzymał tytuł „Etyczna Firma” przyznawany przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, a w roku 2020 tytuł Super Etycznej Firmy. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma dziewięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2021).