Provident Polska siódmy raz z rzędu został wyróżniony tytułem Top Marki, ponownie potwierdzając pozycję najsilniejszego brandu polskiej branży pożyczkowej. Odznaczenie przyznano na podstawie badania obecności marek w mediach, przeprowadzanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring & More”.
To już 17. edycja największego w Polsce badania jakościowego obecności marek w mediach, a także siódma oceniająca medialną obecność firm z branży pożyczkowej.
– Wieloletnia pozycja lidera w naszej kategorii, zarówno jeśli chodzi o liczbę publikacji, siłę marki czy dotarcie do odbiorców, zobowiązuje. Nieustannie pracujemy nad tym, żeby wyznaczać standardy przejrzystej i przemyślanej komunikacji, co w przypadku branży pożyczkowej wydaje się szczególnie istotne – podkreśla Karolina Łuczak, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska. – Chcemy, żeby nasze działania inspirowały i pomagały w głębszym zrozumieniu złożonego świata finansów – dodaje.
Provident od lat aktywnie działa na rzecz edukacji finansowej oraz promowania odpowiedzialnego pożyczania. Projektem szczególnie cenionym wśród dziennikarzy jest cykliczne badanie Barometr Providenta. Jego wyniki stanowią rzetelne i interesujące źródło wiedzy na temat postaw polskich konsumentów, tym samym przyczyniając się do lepszego poznania ich zachowań i decyzji finansowych.
Top Marka jest wspólnym projektem pomysłodawcy badania – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Tegoroczne badanie objęło ponad 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln postów z Facebooka, Instagrama, X i YouTube’a, opublikowanych od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku. Wyłoniono 500 marek z 50 najczęściej opisywanych branż, a następnie wzmiankom o każdej z nich przypisano impact (potencjalny zasięg), indeks sentymentu (biorąc pod uwagę wydźwięk wzmianek: pozytywny, neutralny lub negatywny) oraz siłę marki (ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu). To wyjątkowe źródło wiedzy, które nie tylko ukazuje kulisy sukcesu najważniejszych graczy na polskim rynku, ale również rzuca nowe światło na dynamikę i innowacje w świecie biznesu.