Eksperci Santander Bank Polska znajdą się wśród kluczowych głosów debaty na temat kondycji oraz wyzwań dla sektora finansowego. Agenda wydarzenia koncentruje się wokół takich kwestii jak zrównoważony rozwój, nowoczesne zarządzanie, transformacja cyfrowa w finansach czy bezpieczeństwo.

Santander Bank Polska kolejny rok z rzędu jest partnerem tego kongresu – jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży finansowej w Polsce.

W wielu kongresowych dyskusjach wezmą udział eksperci Santander Bank Polska. Michał Gajewski, CEO, zabierze głos w panelu „Deregulacja z perspektywy sektora finansowego – co może Bruksela, a co my” oraz w Debacie Prezesów pod hasłem „Mapa wyzwań przed sektorem bankowym”. Wiceprezesi Andrzej Burliga i Artur Głembocki oraz ekonomista Piotr Bielski zasiądą przy Okrągłych Stołach EKF: Technologicznym, Ryzyka bankowego i Makroekonomicznym. W rozmowach m.in. na temat roli banków w cyfrowych ekosystemach, bezpieczeństwie transakcji, bilansie polskiej prezydencji czy różnorodności w miejscu pracy swoją wiedzą podzielą się przedstawicielki zarządu Santander Bank Polska: wiceprezeska Magdalena Proga-Stępień oraz członkinie Dorota Strojkowska i Magdalena Szwarc-Bakuła, a także Piotr Bodył-Szymala i Paweł Kołodziński.

Podczas tegorocznej edycji eksperci, liderzy i praktycy rynku podejmą tematy kluczowe dla polskiego sektora finansowego w zakresie technologii, bezpieczeństwa, rozwoju i adaptacji do nowych wyzwań. Porozmawiają również o wzmocnieniu konkurencyjności i zwiększeniu atrakcyjności z punktu widzenia kończącej się właśnie prezydencji.

EKF 2025 odbędzie się w dniach 2–4 czerwca w Sopocie.

Szczegóły wydarzenia można znaleźć na stronie: https://www.efcongress.com/

Author

  • Santander Bank Polska

    Grupa Santander Bank Polska jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.