Santander Bank Polska na liście Najlepszych Miejsc PracyTM Polska 2024, ogłoszonej przez GPTW Institute Polska. Bank został wyróżniony za kulturę organizacyjną i przyjazne środowisko pracy.
Wyróżnienie od Great Place to Work otrzymuje grono najlepszych firm spośród zdobywców certyfikacji Great Place to Work w 2023 r. Santander Bank Polska został doceniony za tworzenie przyjaznego i elastycznego środowiska pracy oraz kulturę organizacyjną. Kluczowym kryterium był pozytywny wynik w badaniu pracowników – ankiecie Trust Index™. Badanie ocenia spójność doświadczeń pracowników niezależnie od wieku, płci czy roli zawodowej. Dzięki temu certyfikat uzyskują wyłącznie organizacje, które według pracowników są wyjątkowym miejscem pracy.
– To specjalne wyróżnienie od światowego autorytetu w dziedzinie kultury miejsca pracy jest powodem do dumy i zasługą wszystkich pracowników naszego banku. Wybrano nas do wąskiego grona najlepszych z najlepszych spośród firm, które w ubiegłym roku otrzymały certyfikat Great Place to Work. Wysoko oceniono naszą kulturę organizacyjną, spójność doświadczeń pracowników, zaufanie do pracodawcy i dumę z miejsca pracy. To obszary, które stale doskonalimy dzięki otwartemu dialogowi z pracownikami oraz wsparciu zarządu i liderów naszej organizacji. Bardzo się cieszę, że dzięki naszym wartościom, postawom i wspólnym staraniom stworzyliśmy wyróżniające się na rynku miejsce pracy – mówi Dorota Strojkowska, członkini zarządu Santander Bank Polska.
Bank kładzie nacisk na różnorodność i zapobieganie wykluczeniu, za co już po raz czwarty znalazł się na liście Diversity IN Check. Dodatkowo program „Różnosprawni” przygotowuje organizację do zatrudniania osób z niepełnosprawnościami i zwiększa świadomość potrzeb tej grupy pracowników. Bank został również doceniony za wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy oraz promowanie przeciwdziałania luce płacowej i otrzymał Certyfikat Równości Płac.
Te wyróżnienia pozytywnie świadczą o strategii banku, która bazuje na trzech filarach: Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Dzięki takiemu podejściu jeszcze mocniej koncentruje się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników, aby być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje.