Z początkiem czerwca Radosław Szafrański objął stanowisko Managing Director w PageGroup. Do jego dotychczasowych obowiązków związanych z rozwijaniem biznesu i struktur firmy w Polsce dojdzie koordynacja projektów o skali europejskiej oraz uczestnictwo w wytyczaniu strategicznych kierunków działania całej międzynarodowej organizacji. Radosław Szafrański jest pierwszym Polakiem na tak wysokim stanowisku w historii PageGroup.

Radosław Szafrański jest związany z PageGroup 17 lat. W 2005 roku brał udział w powstaniu pierwszego w Polsce oddziału firmy. Uczestniczył w tworzeniu wszystkich regionalnych dywizji Michael Page (w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu) oraz nowego zespołu konsultantów specjalizujących się w elastycznych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji pracowników IT (IT Contracting). Od 2021 roku odpowiada za operacje PageGroup w Polsce (w tym za marki: Michael Page i Page Executive). Prowadzi ambitną strategię rozwoju polskiego oddziału firmy w regionach oraz w strukturach międzynarodowych organizacji. W ubiegłym roku Michael Page z Radosławem Szafrańskim na czele zajął pozycję lidera w obszarze rekrutacji stałych według Polskiego Forum HR.

Mój awans to mocny sygnał ze strony zarządzających globalnymi operacjami PageGroup, że Polska stała się ważnym miejscem na biznesowej mapie Europy. Cieszę się, że mogę stale rozwijać się w strukturach organizacji. Nowe stanowisko niesie za sobą dużą odpowiedzialność i dodatkowe obowiązki, ale praca z moim zespołem daje mi komfort w mierzeniu się nawet z najbardziej wymagającymi wyzwaniami. Planuję dalszy rozwój teamu PageGroup w Polsce, jednocześnie tworząc przyjazne miejsce pracy, sprzyjające kreatywności, dobremu samopoczuciu i pozytywnym relacjom – powiedział Radosław Szafrański, Managing Director, Country Head of Page Group Polska.

Obecnie w czterech lokalizacjach PageGroup w Polsce pracuje zespół 140 pracowników. W 2021 przyrost zatrudnionych osób w skali rocznej wyniósł 43%, co stanowi największy wynik wśród 37 oddziałów firmy na świecie. W bieżącym roku w polskich strukturach PageGroup obserwowano 100-procentowy wzrost liczby kobiet na stanowiskach menedżerskich. Rozwojowi firmy towarzyszy kultura organizacyjna oparta na wartościach takich jak równość, różnorodność i inkluzja. Firma wprowadza także wiele inicjatyw skierowanych na rozwój osobisty, dbanie o zdrowie oraz dobrostan zatrudnionych.