Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Artykuł
Rynek słodyczy w Polsce
Streszczenie:Grant Thornton w Polsce opublikował Raport 2012 „Rynek słodyczy w Polsce”. W raporcie znajdziemy analizę polskiego przemysłu cukierniczego, a w szczególności badanie poziomu rentowności producentów słodyczy. W celu pozyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Panem Rafałem Śmigórskim.
Przekrojowa analiza rentowności producentów słodyczy funkcjonujących na rynku polskim
Spis treści
1. Wstęp do raportu
2. Kluczowe wnioski
3. Metodyka prac analitycznych
4. Analiza rynku słodyczy w Polsce
5. Wybór podmiotów do analizy
6. Badanie rentowności podmiotów zakwalifikowanych do próby
7. Podsumowanie