Dryvit Systems USA (Europe) Sp. z o.o., producent wysokiej jakości systemów ociepleń i materiałów elewacyjnych, wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej swojej marki. Jest to kolejny krok w integracji spółki w ramach CPG Europe, grupy wiodących marek produktów budowlanych w Europie, oferującej kompleksowe wsparcie inwestycji.

Nowe logo marki Dryvit ma kolorystykę spójną z identyfikacją wizualną Construction Products Group, czyli CPG. Zawarta w znaku litera „T” nawiązuje do marki Tremco, która w skali światowej ma wiodącą pozycję w tej grupie. Zmiana, wprowadzona wcześniej w Stanach Zjednoczonych, będzie stopniowo wdrażana w pierwszych miesiącach 2022 roku w Europie, w tym także w Polsce.

Zmiany w identyfikacji wizualnej marki są już widoczne na stronie www.Dryvit.pl.

„Z dużą satysfakcją udostępniamy naszym klientom nową odsłonę naszej witryny internetowej – z nowym logo i w nowej kolorystyce. Dotychczasowa struktura, zapewniająca czytelny dostęp do informacji na temat systemów ociepleń i materiałów elewacyjnych marki Dryvit, projektów referencyjnych czy dokumentów technicznych, została zachowana. W większym stopniu eksponujemy efekty dekoracyjne, które można uzyskać dzięki naszym produktom,” – powiedziała Małgorzata Wojnowska-D’Arco, Head of Marketing and Market Analysis Department w Dryvit Systems USA (Europe) Sp. z o.o.

Zmiany w CPG Europe, wprowadzone w pierwszych miesiącach tego roku, dotyczą również identyfikacji wizualnej marki Tremco. Ponadto do grona wiodących marek produktów budowlanych w Europie, połączonych w CPG Europe, takich, jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex i Dryvit, dołącza Nudura, oferująca styropianowe szalunki tracone. Dzięki temu oferta grupy na rynku europejskim została wzbogacona o systemy ścienne, które dają dużą swobodę projektowania oraz możliwość budowania w sposób efektywny energetycznie, zgodny z ideą zrównoważonego rozwoju.