Od października za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie doradczej JLL oraz Tetris odpowiedzialny będzie Łukasz Marynowski, który obejmie funkcję Head of Marketing and Communication. Łukasz Marynowski pokieruje zespołem marketingu, którego zadania będą skupiały się na wdrożeniu nowej strategii komunikacji firmy.

„To już drugi rok konsekwentnej realizacji strategii JLL, a dzięki dołączeniu Łukasza do naszego zespołu  zyskujemy jeszcze mocniejsze kompetencje do prowadzenia przejrzystego dialogu z uczestnikami rynku oraz komunikowania naszej propozycji wartości – zarówno w dotychczasowych obszarach działalności, jak i obszarach związanych z doradztwem strategicznym oraz M&A” – mówi Piotr Wetmański Chief Operating Officer, JLL

Łukasz Marynowski z branżą nieruchomości związany jest od 12 lat, ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji, które zdobywał m.in. MSL Group, Polskiej Radzie Centrów Handlowych, Liebrecht and Wood, czy w agencji doradczej CBRE, gdzie pełnił przez ostatnie 4 lata rolę Senior Communication Managera. Łukasz ma doświadczenie w planowaniu, realizacji i egzekucji strategii marketingowych, komunikacyjnych oraz działań z zakresu public affairs czy komunikacji wewnętrznej.

“Moment, w którym jest obecnie cała organizacja wydaje się szczególny. Zmiany zachodzące na rynku nieruchomości, jak i te w samym JLL, wymagają nowego podejścia na każdym polu, w tym szczególnie w komunikacji i działaniach marketingowych.” – dodaje Łukasz Marynowski, Head of Marketing and Communication, JLL

Author

  • JLL

    JLL (NYSE: JLL) jest wiodącą firmą świadczącą usługi profesjonalne, specjalizującą się w zarządzaniu nieruchomościami i inwestycjami. JLL kształtuje przyszłość nieruchomości dla lepszego świata poprzez wykorzystanie najbardziej zaawansowanej technologii do tworzenia najlepszych możliwości, niesamowitych przestrzeni i zrównoważonych rozwiązań w zakresie nieruchomości dla naszych klientów, pracowników i społeczności. JLL to firma z listy Fortune 500 z rocznymi przychodami w wysokości 19,4 mld dolarów, prowadząca działalność w ponad 80 krajach i zatrudniająca na całym świecie ponad 102 000 pracowników według stanu na 30 czerwca 2022 r. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym Jones Lang LaSalle Incorporated.