Firma doradcza JLL rozpoczęła kampanię w pociągach Pendolino. W ramach inicjatywy, we wszystkich składach Express InterCity Premium będą emitowane spoty reklamowe promujące nowy moduł „Nieruchomości” w serwisie ekonomicznym PAP Biznes. Jedną z kluczowych funkcjonalności modułu stanowi baza dostarczanych przez JLL danych dotyczących rynku nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, magazynowych oraz handlowych.

– Dane JLL dostępne w serwisie PAP Biznes obejmują zarówno rynek nieruchomości komercyjnych, jak i mieszkaniowych. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej wszechstronności, okażą się one interesujące i przydatne dla setek tysięcy pasażerów podróżujących pociągami EIP w całej Polsce. Serdecznie zachęcamy wszystkich do korzystania z serwisu biznes.pap.pl jako rzetelnego źródła wiedzy na temat rynku nieruchomości – powiedziała Anna Wasilewska-Dąbek, Head of Marketing & PR JLL w Polsce.

Pod koniec maja 2025, JLL i Polska Agencja Prasowa ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa, którego efektem jest uruchomienie w serwisie PAP Biznes nowego modułu informacyjnego poświęconego rynkowi nieruchomości oraz stanowiącego temat ogłoszonej kampanii JLL w pociągach EIP. Kampania została przygotowana i zrealizowana przez wewnętrzny dział marketingu i PR JLL w Polsce.

Author

  • JLL

    JLL (NYSE: JLL) jest wiodącą firmą świadczącą usługi profesjonalne, specjalizującą się w zarządzaniu nieruchomościami i inwestycjami. JLL kształtuje przyszłość nieruchomości dla lepszego świata poprzez wykorzystanie najbardziej zaawansowanej technologii do tworzenia najlepszych możliwości, niesamowitych przestrzeni i zrównoważonych rozwiązań w zakresie nieruchomości dla naszych klientów, pracowników i społeczności. JLL to firma z listy Fortune 500 z rocznymi przychodami w wysokości 19,4 mld dolarów, prowadząca działalność w ponad 80 krajach i zatrudniająca na całym świecie ponad 102 000 pracowników według stanu na 30 czerwca 2022 r. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym Jones Lang LaSalle Incorporated.