Agencja Pełka i Partnerzy, która od ponad 20 lat z sukcesami realizuje projekty z obszaru komunikacji i zarządzania markami, ogłasza partnerstwo strategiczne z FairValue Corporate & Public Affairs – europejską firmą konsultingową, specjalizującą się w public affairs, komunikacji, zarządzaniu kryzysowym i międzynarodowym rozwoju biznesu.

Agencja w zeszłym roku obchodziła swoje 20-lecie. W 2001 roku mogło się wydawać, że nie jest to najlepszy czas na rozwój nowego przedsięwzięcia biznesowego. Mierzyliśmy się z pierwszym, poważnym kryzysem ekonomicznym, który dotknął polską gospodarkę. Agencja jednak z sukcesem funkcjonuje do dziś, co pokazuje, że kryzys możne być dźwignią rozwoju mówi Elżbieta Pełka, właścicielka Agencji Marketingu Zintegrowanego Pełka i Partnerzy oraz prezes Polish National Sales Awards – prestiżowego konkursu sektora sprzedaży i obsługi klienta.

– PNSA założyłam w 2008 roku, czyli w czasach upadku Lehman Brothers, który wstrząsnął rynkami finansowymi na całym świecie. Wyzwań było wiele, jednak w tym roku już po raz czternasty wyłonimy wybitnych przedstawicieli sektora sprzedaży. Dziś, gdy Polska gospodarka znów musi mierzyć się z wyzwaniami jakie przyniosła pandemia oraz wojna w Ukrainie, rozwój jest najlepszą formą reakcji. Partnerstwo strategiczne z FairValue Corporate & Public Affairs opiera się na wymianie eksperckiej wiedzy i latach doświadczeń, by jeszcze lepiej wspierać polskie i międzynarodowe firmy. Tworzenie strategii komunikacyjnych, marketingowych i reklamowych, które skutecznie budują świadomość marki i bezpośrednio wpływają na osiąganie wyników biznesowych firm to nasza pasjadodaje Elżbieta Pełka, która w realizacji swoich projektów stawia na promowanie przedsiębiorczości i etyki w sprzedaży.

Agencja Pełka i Partnerzy specjalizuje się w PR korporacyjnym, produktowym, instytucjonalnym, a także w komunikacji kryzysowej, wewnętrznej i zewnętrznej. Nie tylko tworzy strategie rozwojowe, ale także repozycjonuje i wprowadza nowe marki na rynek. Prowadzi kampanie reklamowe w mediach tradycyjnych i cyfrowych oraz realizuje zaawansowane analizy rynkowe.

FairValue Corporate & Public Affairs to organizacja o zasięgu globalnym – ma 5 biur na kontynencie europejskim: w Paryżu, Brukseli, Londynie, Rzymie, a od niedawna także w Warszawie – w ramach projektu rozszerzającego działalność firmy na środkowo-wschodnią flankę Unii Europejskiej. FairValue Corporate & Public Affairs świadczy usługi również w Afryce i w regionie Maghrebu. Specjalizuje się w public affairs, komunikacji, zarządzaniu kryzysowym i wspieraniu międzynarodowego rozwoju firm.

Polska, będąca szóstą co do wielkości gospodarką UE, stanowi dziś bardziej niż kiedykolwiek strefę strategiczną dla biznesu. To dzięki imponującemu rozwojowi gospodarczemu, który został zbudowany na solidnych podstawach biznesowych: sile roboczej wysokiej jakości, odporności na globalne kryzysy gospodarcze, dynamice i sile tkanki przemysłowej oraz technologicznej. Wszystko to dopełnia rozwijający się dynamicznie w ostatnich latach ekosystem startupówmówi Anne Mazoyer-Jankowska, która posiada ponad 30 lat doświadczenia w dziedzinie komunikacji korporacyjnej oraz public affairs i lobbingu politycznego. Założycielka i prezes europejskiej firmy konsultingowej FairValue Corporate & Public Affairs. Jest absolwentką Uniwersytetu w Nicei i Trinity College of Oxford.

– To właśnie z tą wizją i zaangażowaniem w aktywne budowanie wizerunku i konkurencyjności polskiego sektora przemysłowego i gospodarczego, FairValue Corporate & Public Affairs z dumą, oficjalnie ogłasza partnerstwo z Agencją Pełka i Partnerzy. Wspólnie budujemy kolejne mosty między narodami, zacieśniamy współpracę europejską i międzynarodową. Partnerstwo z jednej strony wzmacnia bliskość naszej organizacji z polskimi firmami, z drugiej zaś utrwala ich relacje i zbieżność interesów z europejskimi partnerami publicznymi i prywatnymi dodaje Anne Mazoyer-Jankowska.