Agencja Pełka i Partnerzy, która od ponad 20 lat z sukcesami realizuje projekty z obszaru komunikacji i zarządzania markami, ogłasza partnerstwo strategiczne z FairValue Corporate & Public Affairs – europejską firmą konsultingową, specjalizującą się w public affairs, komunikacji, zarządzaniu kryzysowym i międzynarodowym rozwoju biznesu.
– Agencja w zeszłym roku obchodziła swoje 20-lecie. W 2001 roku mogło się wydawać, że nie jest to najlepszy czas na rozwój nowego przedsięwzięcia biznesowego. Mierzyliśmy się z pierwszym, poważnym kryzysem ekonomicznym, który dotknął polską gospodarkę. Agencja jednak z sukcesem funkcjonuje do dziś, co pokazuje, że kryzys możne być dźwignią rozwoju – mówi Elżbieta Pełka, właścicielka Agencji Marketingu Zintegrowanego Pełka i Partnerzy oraz prezes Polish National Sales Awards – prestiżowego konkursu sektora sprzedaży i obsługi klienta.
– PNSA założyłam w 2008 roku, czyli w czasach upadku Lehman Brothers, który wstrząsnął rynkami finansowymi na całym świecie. Wyzwań było wiele, jednak w tym roku już po raz czternasty wyłonimy wybitnych przedstawicieli sektora sprzedaży. Dziś, gdy Polska gospodarka znów musi mierzyć się z wyzwaniami jakie przyniosła pandemia oraz wojna w Ukrainie, rozwój jest najlepszą formą reakcji. Partnerstwo strategiczne z FairValue Corporate & Public Affairs opiera się na wymianie eksperckiej wiedzy i latach doświadczeń, by jeszcze lepiej wspierać polskie i międzynarodowe firmy. Tworzenie strategii komunikacyjnych, marketingowych i reklamowych, które skutecznie budują świadomość marki i bezpośrednio wpływają na osiąganie wyników biznesowych firm to nasza pasja – dodaje Elżbieta Pełka, która w realizacji swoich projektów stawia na promowanie przedsiębiorczości i etyki w sprzedaży.
Agencja Pełka i Partnerzy specjalizuje się w PR korporacyjnym, produktowym, instytucjonalnym, a także w komunikacji kryzysowej, wewnętrznej i zewnętrznej. Nie tylko tworzy strategie rozwojowe, ale także repozycjonuje i wprowadza nowe marki na rynek. Prowadzi kampanie reklamowe w mediach tradycyjnych i cyfrowych oraz realizuje zaawansowane analizy rynkowe.
FairValue Corporate & Public Affairs to organizacja o zasięgu globalnym – ma 5 biur na kontynencie europejskim: w Paryżu, Brukseli, Londynie, Rzymie, a od niedawna także w Warszawie – w ramach projektu rozszerzającego działalność firmy na środkowo-wschodnią flankę Unii Europejskiej. FairValue Corporate & Public Affairs świadczy usługi również w Afryce i w regionie Maghrebu. Specjalizuje się w public affairs, komunikacji, zarządzaniu kryzysowym i wspieraniu międzynarodowego rozwoju firm.
– Polska, będąca szóstą co do wielkości gospodarką UE, stanowi dziś bardziej niż kiedykolwiek strefę strategiczną dla biznesu. To dzięki imponującemu rozwojowi gospodarczemu, który został zbudowany na solidnych podstawach biznesowych: sile roboczej wysokiej jakości, odporności na globalne kryzysy gospodarcze, dynamice i sile tkanki przemysłowej oraz technologicznej. Wszystko to dopełnia rozwijający się dynamicznie w ostatnich latach ekosystem startupów – mówi Anne Mazoyer-Jankowska, która posiada ponad 30 lat doświadczenia w dziedzinie komunikacji korporacyjnej oraz public affairs i lobbingu politycznego. Założycielka i prezes europejskiej firmy konsultingowej FairValue Corporate & Public Affairs. Jest absolwentką Uniwersytetu w Nicei i Trinity College of Oxford.
– To właśnie z tą wizją i zaangażowaniem w aktywne budowanie wizerunku i konkurencyjności polskiego sektora przemysłowego i gospodarczego, FairValue Corporate & Public Affairs z dumą, oficjalnie ogłasza partnerstwo z Agencją Pełka i Partnerzy. Wspólnie budujemy kolejne mosty między narodami, zacieśniamy współpracę europejską i międzynarodową. Partnerstwo z jednej strony wzmacnia bliskość naszej organizacji z polskimi firmami, z drugiej zaś utrwala ich relacje i zbieżność interesów z europejskimi partnerami publicznymi i prywatnymi – dodaje Anne Mazoyer-Jankowska.