Pogoda
Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży? II edycja Polish National Sales Forum
Rewolucja w pracy nad sztuczną inteligencją, rosnąca rola big data, dynamiczny rozwój e-commerce i nowych kanałów sprzedaży to w ostatnich latach gorące tematy dla sektora sprzedaży i obsługi klienta. „Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży?” – pod tym hasłem odbędzie się II edycja Polish National Sales Forum
Forum PNSA to całodniowa, merytoryczna konferencja, której celem jest przegląd najnowszych trendów i praktyk, a także pomoc w ich wdrożeniu w polskich firmach. Uczestnictwo w wydarzeniu to okazja do zdobycia nowej wiedzy w zakresie zarządzania w sektorze sprzedaży i obsługi klienta. Forum zapewnia przestrzeń dla dyrektorów, menedżerów oraz pracowników sektora do wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu sprzedaży.
Prelegenci Forum to najwyższej klasy polscy i zagraniczni eksperci sektora sprzedaży i obsługi klienta. Poruszona zostanie tematyka m.in. nowoczesnego CRM, narzędzi AI, zmian kulturowych w organizacjach, machine learningu. Mówcy opowiedzą o nowych technologiach na wszystkich etapach sprzedaży B2B i B2C oraz o tym, jak za pomocą tych wszystkich udogodnień zwiększyć sprzedaż.F
Forum jest inicjatywą Polish National Sales Awards – organizacji, która od ponad piętnastu lat działa na rzecz budowania dobrych praktyk w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. PNSA co roku nagradza i wyróżnia najlepszych przedstawicieli sektora podczas konkursowej Gali. Partnerami strategicznymi II edycji Forum Polish National Sales Awards są THINK TANK i Kearney.
Harmonogram
Agenda
- 8.00 - 9.00
- Rejestracja uczestników
- 9.00 - 9.05
- Otwarcie wydarzenia
- Elżbieta Pełka, Prezes PNSA, FRSA, FCIM
- 9.05 - 9.25
- Wyzwania dla przywództwa
- - od lockdownu do Chata GPT, Elżbieta Pełka, Prezes PNSA, FRSA, FCIM
- 9.25 - 9.45
- Nowoczesne technologie w sprzedaży i obsłudze
- – od wdrożenia do realnych efektów, Krystian Kamyk, Partner i Dyrektor Zarządzający Kearney w Warszawie
- 9.45 - 10.05
- Czy warto inwestować w AI? Scenariusze biznesowe warte uwagi
- Magdalena Kasiewicz, Customer Success Lead oraz członkini zarządu Microsoft
- 10.05 - 10.25
- Temat do ogłoszenia
- Andrzej Jankowski, Artificial Intelligence Sales Engineer, Intel
- 10.25 - 10.50
- Przerwa kawowa
- 10.50 - 11.10
- Wykorzystanie narzędzi AI w SEO i Contencie
- Mateusz Malinowski, SEO Director, Fabryka Marketingu
- 11.10 - 11.30
- Nowoczesna sprzedaż w segmencie produktów commodity
- Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny
- 11.30 - 12.00
- Czy i jak AI obniża koszty serwisu klientów?
- Marcin Bednarski, Dyrektor Departamentu Analityki Danych PKO Bank Polski
- 12.00 - 12.10
- Podsumowanie dotychczasowych wystąpień
- Red. Wojciech Szeląg
- 12.10 - 13.10
- Lunch
- 13.10 - 13.30
- Zarządzanie organizacją podczas transformacji cyfrowej
- Andrzej Borczyk, Dyrektor Zarządzający ds. zasobów ludzkich w Grupie CCC
- 13.30 - 13.50
- Jak (inteligentnie) pozyskiwać klientów w dobie Sztucznej Inteligencji?
- Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy
- 13.50 - 14.20
- Temat do ogłoszenia
- Barbara Stęchły, Dyrektor Zarządzająca Pionem Sprzedaży w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej, BNP Paribas
- 14.20 - 14.50
- Przerwa kawowa
- 14.50 - 15.10
- Automatyzacja i AI w email marketingu: optymalizacja procesów biznesowych i interakcji z klientami
- Irek Klimczak, Content & Community Lead w Open Loyalty
- 15.10 - 15.30
- Technologia w świecie multimedialnych wyzwań handlowych
- Tomasz Dakowski, członek Zarządu, Dyrektor Generalny Obszaru B2C w grupie Netia Polska
- 15.30 - 15.40
- Wprowadzenie do panelu dyskusyjnego
- dr Grzegorz Sobiecki
- 15.40 - 17.10
- Panel dyskusyjny
- Jak przekonać działy sprzedaży w firmach, że cyfryzacja i rozwój AI to dla nich szansa rozwoju?
- 17.10 - 17.20
- Podsumowanie forum oraz zakończenie