Nasza organizacja już od 1992 roku działa na rzecz rozwoju polsko-brytyjskiej współpracy gospodarczej – aktywnie kojarzy potencjalnych partnerów biznesowych i promuje najlepsze praktyki. Zobacz korzyści członkowskie.
Dostęp do około 280 zaangażowanych firm członkowskich, wielu tysięcy kontaktów biznesowych, porad dla inwestorów oraz danych od ekspertów rynkowych
Dzielenie się najlepszymi praktykami, zbieranie spostrzeżeń i inicjowanie rozwoju biznesu poprzez nasze sektorowe wydarzenia
Informacyjne media biznesowe: Contact Magazine Online i rozbudowany serwis www
Obecność w mediach społecznościowych: LinkedIn, Twitter i Facebook
Dostęp do decydentów na poziomie zarządu oraz przedstawicieli administracji publicznej
Wysokiej jakości networking, spotkania dla kadry zarządzającej i dyskusje przy okrągłym stole
Regularne aktualizacje informacji gospodarczych i tych wybranych o sektorach rynku
Jedna z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat skoncentruje producentów marek własnych oraz przedstawicieli sieci handlowych z Polski i wielu krajów Europy. Lista wystawców i strefa kupiecka wydarzenia, które odbędzie się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, rosną z tygodnia na tydzień. Targom towarzyszyć będzie Forum Marek Własnych z debatą, którą poprowadzi ceniony ekspert Robert Krzak. Równocześnie odbędzie się nowe wydarzenie XPand, którego wystawcami będą firmy z Afryki Północnej.
Konsumenci coraz częściej wybierają marki własne i ten trend w najbliższych latach się nie zmieni – akcentują branżowe raporty. Jak wynika z “Behaviour Change” opracowanego przez Consumer Panel Services GfK, wartość sektora marek własnych na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rok do roku i w 2023 roku przekroczyła 50 miliardów złotych. Raport Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok wskazuje, że wzrost sprzedaży marek własnych w Europie wyniósł 13 proc. w 2023 roku, co znacząco przewyższa wzrost sprzedaży marek narodowych, który wyniósł 6 proc.
Duże sieci w Strefie Kupieckiej
Na preferencje konsumentów odpowiadają coraz intensywniej sieci handlowe, ale także przedsiębiorstwa usługowe, prowadzące m.in. stacje paliw czy kina. – Zaangażowanie obu stron w przygotowanie produktu marki własnej oczekiwanego przez konsumenta widzimy cały czas organizując Targi Marek Własnych. Ostatnia edycja udowodniła, że konkretne rozmowy producentów i kupców owocują inspirującymi biznesami, dzięki którym klient otrzymuje nowy artykuł, wysokiej jakości i w przystępnej cenie – mówi Jakub Nogaj, menadżer projektu Future Private Labels w Targach Kielce. – Już wtedy udział w wydarzeniu 2024 z satysfakcją deklarowali niemal wszyscy wystawcy i ponad 40 przedstawicieli sieci handlowych polskich i zagranicznych, w tym bliskowschodni Lulu Group International, europejskie Intermarché, Bricomarché i Auchan, oraz działające na polskim rynku Stokrotka, Chorten i Gram Market. Do Strefy Kupieckiej najbliższej edycji zgłosili się już specjaliści m.in. z sieci Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP oraz Grupy Eurocash. Przedstawiciele kolejnych wciąż mogą dołączać.
Różnorodność produktów pod marki własne w Kielcach
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada w Targach Kielce, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły. Będą to m.in. produkty spożywcze – świeże, mrożone i dania gotowe, wędliny, napoje – także alkoholowe, przekąski i słodycze, wyroby mleczarskie, a także kosmetyki, artykuły higieniczne, chemia gospodarcza, baterie. Żur Piskorek zaproponuje oczywiście żur, gospodarstwo pasieczne Sądecki Bartnik – miody i produkty pszczele, AleBrowar – piwa, Alpan – artykuły mleczarskie. Wśród wystawców już są także Aldef Global, specjalizujący się w produktach do zwalczania szkodników, Rocket Poland – dystrybutor baterii i żarówek, niemiecki Nölken Hygiene Products oferujący produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji, a także chorwacki producent balsamów do ust VIMI. Prezentację narodową przygotuję czeskie przedsiębiorstwa. Lista wystawców cały czas rośnie, przyjmowane są zgłoszenia.
– Każdy wystawca i kupiec otrzymuje terminarz spotkań na obydwa dni targów. Forma kontraktacyjna jest doceniana przez uczestników wydarzenia, zwiększa efektywność udziału. Dzięki umówionym wcześniej spotkaniom kupcy poznają dedykowane ich profilom produkty i oferty – wyjaśnia Jakub Nogaj.
Dyskusje o rozwoju marek własnych i branży mięsnej w Targach Kielce
Potencjał wydarzenia dla rozwoju branży marek własnych zwiększają wydarzenia konferencyjne, które przygotowują współorganizatorzy Targów Marek Własnych. Forum Marek Własnych, organizowane przez Ewa – Bis z prezesem Markiem Marcem oraz MSL Consulting z szefem Michałem Sadeckim, zgromadzi 6 listopada w Targach Kielce wybitnych ekspertów branży, którzy podejmą najważniejsze tematy dotyczące rozwoju marek własnych. Debatę moderował będzie ceniony ekspert sektora handlu i produktów konsumenckich Robert Krzak.
Z kolei Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski” należącego do Gemini Group, przygotowuje obrady Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego. Wydarzenie skupi producentów i przedstawicieli sieci zajmujących się grupą produktów mięsnych. Wydawnictwo przeprowadzi także konkurs Smak Jakości®, który przyciąga przedsiębiorców z branży mięsnej.
XPand z wystawcami z Afryki Północnej i wiedzą o rynku
Targom Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 towarzyszyć będzie nowe wydarzenie pod nazwą XPand. Po raz pierwszy w gronie wystawców w Targach Kielce pojawią się przedsiębiorcy z Północnej Afryki. Udział zapowiada kilkadziesiąt firm, przede wszystkim z Tunezji i Maroka. Kupcy i zwiedzający będą mogli poznać oferty m.in. producentów kosmetyków, farmaceutyków, produktów spożywczych, a nawet tekstyliów. To przedsiębiorcy, którzy szukają partnerów do współpracy w Europie. O tym, jak wejść i działać na rynku północnoafrykańskim, podczas specjalistycznych paneli powiedzą eksperci m.in. z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz przedstawiciele polskich przedsiębiorstw już tam funkcjonujących. XPand jest organizowany przy wsparciu Polsko-Tunezyjskiej Izby Gospodarczej. Więcej na targikielce.pl/xpand (https://www.targikielce.pl/xpand)
Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje i powtarzając wizyty. Klikając „Akceptuj Wszystkie”, wyrażasz zgodę na używanie WSZYSTKICH plików cookie. Możesz jednak odwiedzić „Ustawienia Plików Cookie”, aby wyrazić kontrolowaną zgodę.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Te pliki cookie zapewniają anonimowe działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Analityka”.
cookielawinfo-checkbox-functional
Plik cookie jest ustawiany przez zgodę na pliki cookie RODO, aby rejestrować zgodę użytkownika na pliki cookie w kategorii „Funkcjonalne”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Pliki cookie służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Niezbędne”.
cookielawinfo-checkbox-others
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Inne.
cookielawinfo-checkbox-performance
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Wydajność”.
viewed_cookie_policy
Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent i służy do przechowywania informacji, czy użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika odwiedzającym.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.