DATA4, wiodący europejski inwestor i operator centrów danych powierzył Grayling Poland obsługę komunikacyjną w Polsce.

Agencja była odpowiedzialna za komunikację wejścia firmy na polski rynek, a wśród obowiązków znalazło się stworzenie i realizacja strategii PR i PA oraz kompleksowe doradztwo wizerunkowe. Obecnie Grayling Poland realizuje bieżące działania komunikacyjne dla DATA4, w tym odpowiada za działania biura prasowego oraz wspiera klienta w obszarze komunikacji na LinkedIn. Polska to drugi rynek w Europie, obok Francji, na którym Grayling współpracuje z DATA4.

DATA4 to znaczący europejski inwestor i kolejna marka z obszaru digital economy, która dołączyła do grona klientów Grayling Poland. Bardzo się cieszę, że będziemy wykorzystywać nasze kompetencje cyfrowe oraz wieloletnie doświadczenie do budowania wizerunku i przewagi konkurencyjnej DATA4 w Polsce” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

DATA4 jest wiodącym europejskim operatorem i inwestorem na rynku centrów danych. Finansuje, projektuje, buduje i zarządza własnymi centrami przetwarzania danych, zapewniając klientom sprawne, wydajne, bezpieczne i przyjazne dla środowiska rozwiązania w zakresie hostingu danych. Obecnie DATA4 obsługuje 25 centrów danych zlokalizowanych we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Luksemburgu. Aktualnie trwa budowa pierwszego polskiego kampusu zlokalizowanego w podwarszawskich Jawczycach, a łączna wartość inwestycji przekroczy 1 mld zł. Pierwszy budynek centrum danych o powierzchni brutto 7200 m2 i 2200 m2 powierzchni netto oraz przydziale mocy 8 MW zostanie oddany do użytku w I kwartale 2023 roku.