Monika Warniełło, Ewa Wiśniewska oraz Tomasz Czerniawski z początkiem marca awansowali na stanowiska Account Managerów w dziale komunikacji korporacyjnej w Grayling Poland.

Ewa Wiśniewska związana jest z Grayling Poland od początku 2020 r. Obszarem jej specjalizacji jest komunikacja korporacyjna, doradztwo kryzysowe, a także komunikacja wewnętrzna. Ma doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii dla liderów branż e-commerce, retail i FMCG. Obecnie, jako Account Manager, prowadzi działania komunikacyjne dla klientów z obszaru energetyki, technologii oraz finansów. Ewa jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek logistyka mediów oraz absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego z tytułem magistra z zakresu psychologii w zarządzaniu.

Tomasz Czerniawski, mający ponad pięcioletnie doświadczenie w PR korporacyjnym, to kolejny członek zespołu Grayling Poland, który awansował na stanowisko Account Managera. Od 1,5 roku związany jest z firmą, gdzie prowadzi projekty i kieruje pracą zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej-technologicznej. W swoim portfolio ma także projekty z obszarów FMCG i sponsoringu sportowego.

Na stanowisko Account Managera awansowała także Monika Warniełło. Monika posiada dziewięcioletnie doświadczenie we wdrażaniu strategii PR i marketingowych dla klientów. Od blisko 2 lat związana jest z Grayling Poland. W czasie swojej pracy zawodowej realizowała działania komunikacyjne dla międzynarodowych firm z branży motoryzacyjnej, TSL, finansowej, FMCG, energetycznej, paliwowej oraz e-commerce.

„Miło jest widzieć, jak kolejne osoby w Grayling rozwijają swoje kompetencje oraz dostają nowe zadania i odpowiedzialności za projekty, a także zespoły klienckie. Śmiało podążają swoją indywidualną ścieżką kariery, w czym jako pracodawca staramy się ich wspierać. Stale dążymy też do rozbudowy naszych struktur, aby oferować klientom najwyższą jakość usług i móc wyznaczać standardy branżowe.” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.