Weź udział w grze i wskaż cel charytatywny, na który wpłacimy pieniądze - świąteczna akcja Cushman & Wakefield!

Jak co roku, międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield angażuje się w pomoc najbardziej potrzebującym. Zamiast kupować klientom prezenty, organizacja przekaże środki na cele charytatywne, dzieląc swój budżet prezentowy pomiędzy konkretne fundacje, na które zagłosują partnerzy biznesowi, grając w dedykowaną, świąteczną grę.

Zbliża się niezwykły czas – czas, który każdy z nas chciałby spędzić w gronie najbliższych, w świątecznej atmosferze, przy choince, wśród unoszących się w powietrzu aromatów świątecznych potraw. Czas świąt skłania również do refleksji i sprawia, że znacznie chętniej otwieramy nasze serca na potrzeby innych.

Cushman & Wakefield w Polsce już od kilku lat inicjuje świąteczne kampanie charytatywne pod hasłem #CWsanta. W tym roku powstała specjalna gra świąteczna, dzięki której wybranie konkretnego celu będzie znacznie łatwiejsze niż dotychczas. Klienci, przyjaciele i pracownicy Cushman & Wakefield będą mogli wybrać spośród trzech wyłonionych organizacji tę, która – w ich opinii - potrzebuje największego wsparcia. Nie należy się jednak martwić o pozostałe dwie fundacje. Środki z budżetu prezentowego podzielone zostaną zgodnie z uzyskanym wynikiem procentowym.

W Cushman & Wakefield regularnie podejmujemy działania charytatywne, które wspierają różne cele w zależności od wybranej przez naszych pracowników akcji. W okresie świątecznym zapraszamy innych do dzielenia się dobrem z tymi, którzy potrzebują tego najbardziej. Wierzymy, że takie podejście jest bliskie zarówno nam, jak i naszym klientom, z którymi wspólnie możemy zmieniać świat na lepsze. – mówi Anna Trochim, Head of HR Poland, Cushman & Wakefield.

Już teraz zagraj w świąteczną grę online

Głosowanie trwa do 10 stycznia 2022 roku.

Beneficjentami świątecznej gry Cushman & Wakefield będą:

Fundacja Synapsis

Misją Fundacji Synapsis jest niesienie profesjonalnej pomocy dzieciom i dorosłym osobom z autyzmem i ich rodzinom oraz wypracowywanie systemowych rozwiązań, które poprawią jakość ich życia. Celem fundacji jest umacnianie, propagowanie i wspieranie między innymi rozwoju więzi rodzinnych i społecznych, podmiotowości i godności jednostki oraz rodziny, wspólnotowości w rodzinie i społecznościach czy potęgowania zdrowia psychicznego, rozwoju umiejętności.

Więcej informacji: //synapsis.org.pl/

Usłyszeć na czas

"Usłyszeć na czas" to projekt zainicjowany przez Tomasza Zielińskiego, który uczy słuchać. Poruszony miażdżącymi statystykami samobójstw wśród młodzieży w Polsce uruchomił projekt, którego głównym celem jest zebranie środków na tworzenie miejsc niesienia pomocy. Tomasz Zieliński organizuje szkolenia dla dorosłych, by nauczyć ich słuchać i rozmawiać z młodzieżą, wspierać w rozwiązywaniu ich problemów. Dlaczego? Bo Polska zajmuje 2. miejsce w Europie jeśli chodzi o próby samobójcze wśród nastolatków. W ciągu najbliższych lat organizacja chce dotrzeć do każdej szkoły w tym kraju, aby przypomnieć dzieciakom jak są cudowne i wyjątkowe. Fundacja chce dzielić się też z ich rodzicami, tym jak usłyszeć je inaczej, głębiej.

Więcej informacji: //patronite.pl/Us%C5%82ysze%C4%87NaCzas

Zwolnieni z teorii

Fundacja od 2013 roku wychodzi naprzeciw edukacji szkolnej, uzupełniając ją o przestrzeń do zdobywania praktyki. Działają w oparciu o nowoczesną metodykę nauczania, w ramach której robiąc prawdziwy projekt społeczny, rozwija się kompetencje proinnowacyjne, potrzebne w pracy i prawdziwym życiu takie jak: empatia i poczucie sprawstwa, kreatywność, praca zespołowa, komunikacja czy rozwiązywanie problemów. Fundacja organizuje praktyczną, ogólnopolską Olimpiadę Zwolnieni z Teorii, w ramach której uczniowie sami organizują projekty społeczne. Po realizacji własnej inicjatywy uczestników prowadzi innowacyjna platforma edukacyjna.

Więcej informacji na: //zwolnienizteorii.pl/