Media partners
Registration

Organiser

PROFES

Location

Online

This event is online.

Category

Upcoming events

December 2022
No event found!
Load More

Date

26 October 2022
Expired!

Time

09:00 - 14:00

Cost

PLN439.00

Media partners Szkolenie PROFES „Trudne rozmowy z pracownikami” dla pracowników działów HR

W imieniu firmy doradczo-szkoleniowej PROFES zapraszamy na szkolenie online „Trudne rozmowy z pracownikami” dla pracowników działów HR.

Szkolenie ma na celu:

  • rozwinięcie Twoich umiejętności prowadzenia skutecznych, konstruktywnych rozmów bez względu na zachowania rozmówcy/pracownika,

jak również:

  • rozpoznanie korzyści i zagrożeń płynących z przyjmowania określonej strategii postępowania w trudnych rozmowach z pracownikami,
  • przyjęcie optymalnych i sprawdzonych standardów prowadzenia rozmów,
  • trening skutecznych strategii w symulacjach realnych sytuacji zawodowych,
  • zyskanie praktycznych wskazówek, pozwalających podnieść efektywność trudnych rozmów, a także poprawić komfort własny przy ich przeprowadzaniu.

 

Program szkolenia obejmuje takie zagadnienia, jak:

  • jak nie dopuszczać do trudnych sytuacji,
  • narzędzia komunikacyjne stosowane w trudnych rozmowach, w tym operowanie językiem faktów,
  • techniki asertywności – jak poradzić sobie z trudnymi zachowaniami: agresją słowną, przekraczaniem granic, nieprecyzyjnymi wypowiedziami,
  • trening trudnych rozmów – przekazywania trudnych decyzji, odmawiania, właściwego reagowania na zachowania rozmówców w różnych sytuacjach zawodowych,
  • wypracowanie katalogu zasad podnoszących skuteczność trudnych rozmów.

Dlaczego warto?

Praca w dziale HR wiąże się z obsługą pracowników, którzy zgłaszają się z prośbą o wsparcie w różnych sprawach. Niejednokrotnie ich zachowanie wyraża frustrację, roszczenia, niecierpliwość, nierealne oczekiwania,  niewiedzę, niezrozumienie regulacji wewnętrznych czy prawnych itp.

Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość nauczenia się, jak właściwie obsługiwać tego typu trudne sytuacje – skutecznie, konstruktywnie, a przy tym z mniejszym obciążeniem emocjonalnym.

Najważniejsze informacje:

Szkolenie poprowadzi:

Krzysztof Mironowicz – Trener i Konsultant PROFES. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji (sztuka profesjonalnej prezentacji, komunikacja i asertywność, komunikacja menedżerska, prowadzenie spotkań, kontakty z mediami), zarządzania (budowanie zespołu, kierowanie zespołem, organizacja pracy własnej, skuteczny Menedżer, liderowanie i przewodzenie, techniki zespołowego rozwiązywania problemów, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie zmianą, współpraca w zespole, styl coachingowy w zarządzaniu, doradztwo, coaching) oraz sprzedaży i obsługi Klienta. Realizował działania rozwojowe m.in. dla firm: ŠKODA, CERSANIT III, Faurecia Wałbrzych, Michelin Polska, Podravka Polska, Dr. Max, Bank Zachodni WBK, Europejski Fundusz Leasingowy, No Limit, SEAT – Volkswagen Group Polska, Suzuki Motor Poland