Outsourcing kadr i płac: co musisz wiedzieć przed podpisaniem umowy z dostawcą?
Planujesz oddelegować na zewnątrz obsługę kadr i płac lub zmienić dotychczasowego dostawcę usług z tego obszaru? Zapisz się na bezpłatny webinar i sprawdź, na co zwrócić uwagę aby ograniczyć ryzyko niepowodzenia projektu i osiągnąć z niego maksymalne korzyści.
Język: Polski
Agenda:
- Podpisanie umowy z dostawcą usług kadrowo płacowych:
- O czym należy pamiętać wybierając dostawcę?
- Jakie elementy powinna zawierać umowa i na co zwrócić szczególną uwagę?
- Wdrożenie usługi outsourcingu kadr i płac:
- Ile czasu trwa wdrożenie usługi i z jakich etapów się składa?
- Jak sprawnie i bezpiecznie przenieść dane do nowego dostawcy usługi?
- Systemy kadrowo – płacowe firmy outsourcingowej vs. rozwiązania wewnętrzne
- Bezpieczeństwo procesu – o co warto zapytać dostawcę?
- Komunikacja zmiany pracownikom – dobre praktyki
- Bieżąca współpraca z dostawcą:
- Najważniejsze różnice pomiędzy modelem in-house i outsourcingiem
- Za co odpowiada outsourcer a co pozostaje w gestii firmy korzystającej z usługi?
- Komunikacja z dostawcą – najczęstsze wyzwania
- Jak zweryfikować jakość usługi?
Prelegenci:
- Sylwia Rotnicka, Dyrektor Działu Płac, Contract Administration
- Sylwia Kuczyńska, Strategic Account Manager, Contract Administration
- Andrzej Monastyrski, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Advartis