Outsourcing kadr i płac: co musisz wiedzieć przed podpisaniem umowy z dostawcą?
Planujesz oddelegować na zewnątrz obsługę kadr i płac lub zmienić dotychczasowego dostawcę usług z tego obszaru? Zapisz się na bezpłatny webinar i sprawdź, na co zwrócić uwagę aby ograniczyć ryzyko niepowodzenia projektu i osiągnąć z niego maksymalne korzyści.
Agenda:
• Podpisanie umowy z dostawcą usług kadrowo płacowych:
– O czym należy pamiętać wybierając dostawcę?
– Jakie elementy powinna zawierać umowa i na co zwrócić szczególną uwagę?
• Wdrożenie usługi outsourcingu kadr i płac:
– Ile czasu trwa wdrożenie usługi i z jakich etapów się składa?
– Jak sprawnie i bezpiecznie przenieść dane do nowego dostawcy usługi?
– Systemy kadrowo – płacowe firmy outsourcingowej vs. rozwiązania wewnętrzne
– Bezpieczeństwo procesu – o co warto zapytać dostawcę?
– Komunikacja zmiany pracownikom – dobre praktyki
• Bieżąca współpraca z dostawcą:
– Najważniejsze różnice pomiędzy modelem in-house i outsourcingiem
– Za co odpowiada outsourcer a co pozostaje w gestii firmy korzystającej z usługi?
– Komunikacja z dostawcą – najczęstsze wyzwania
– Jak zweryfikować jakość usługi?
Prelegenci:
• Sylwia Rotnicka, Dyrektor Działu Płac, Contract Administration
• Sylwia Kuczyńska, Strategic Account Manager, Contract Administration
• Andrzej Monastyrski, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Advartis