Conference
REJESTRACJA

Organiser

PNSA

Location

Renaissance Warsaw Airport Hotel
Żwirki i Wigury 1h, Warsaw, Poland
Category

Weather

Light rain
Light rain
9 °C
Wind: 15 KPH
Humidity: 93 %
Feels like: 8 °C

Upcoming events

Date

05 October 2023
Expired!

Time

08:00 - 17:10

Cost

1,217.70 PLN

Conference Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży? II edycja Polish National Sales Forum

 

Rewolucja w pracy nad sztuczną inteligencją, rosnąca rola big data, dynamiczny rozwój e-commerce i nowych kanałów sprzedaży to w ostatnich latach gorące tematy dla sektora sprzedaży i obsługi klienta. „Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży?” – pod tym hasłem odbędzie się II edycja Polish National Sales Forum

Forum PNSA to całodniowa, merytoryczna konferencja, której celem jest przegląd najnowszych trendów i praktyk, a także pomoc w ich wdrożeniu w polskich firmach. Uczestnictwo w wydarzeniu to okazja do zdobycia nowej wiedzy w zakresie zarządzania w sektorze sprzedaży i obsługi klienta. Forum zapewnia przestrzeń dla dyrektorów, menedżerów oraz pracowników sektora do wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu sprzedaży.

Prelegenci Forum to najwyższej klasy polscy i zagraniczni eksperci sektora sprzedaży i obsługi klienta. Poruszona zostanie tematyka m.in. nowoczesnego CRM, narzędzi AI, zmian kulturowych w organizacjach, machine learningu. Mówcy opowiedzą o nowych technologiach na wszystkich etapach sprzedaży B2B i B2C oraz o tym, jak za pomocą tych wszystkich udogodnień zwiększyć sprzedaż.F

Forum jest inicjatywą Polish National Sales Awards – organizacji, która od ponad piętnastu lat działa na rzecz budowania dobrych praktyk w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. PNSA co roku nagradza i wyróżnia najlepszych przedstawicieli sektora podczas konkursowej Gali. Partnerami strategicznymi II edycji Forum Polish National Sales Awards są THINK TANK i Kearney.

 

Hourly Schedule

Agenda

8.00 - 9.00
Rejestracja uczestników
9.00 - 9.05
Otwarcie wydarzenia
Elżbieta Pełka, Prezes PNSA, FRSA, FCIM
9.05 - 9.25
Wyzwania dla przywództwa
- od lockdownu do Chata GPT, Elżbieta Pełka, Prezes PNSA, FRSA, FCIM
9.25 - 9.45
Nowoczesne technologie w sprzedaży i obsłudze
– od wdrożenia do realnych efektów, Krystian Kamyk, Partner i Dyrektor Zarządzający Kearney w Warszawie
9.45 - 10.05
Czy warto inwestować w AI? Scenariusze biznesowe warte uwagi
Magdalena Kasiewicz, Customer Success Lead oraz członkini zarządu Microsoft
10.05 - 10.25
Temat do ogłoszenia
Andrzej Jankowski, Artificial Intelligence Sales Engineer, Intel
10.25 - 10.50
Przerwa kawowa
10.50 - 11.10
Wykorzystanie narzędzi AI w SEO i Contencie
Mateusz Malinowski, SEO Director, Fabryka Marketingu
11.10 - 11.30
Nowoczesna sprzedaż w segmencie produktów commodity
Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny
11.30 - 12.00
Czy i jak AI obniża koszty serwisu klientów?
Marcin Bednarski, Dyrektor Departamentu Analityki Danych PKO Bank Polski
12.00 - 12.10
Podsumowanie dotychczasowych wystąpień
Red. Wojciech Szeląg
12.10 - 13.10
Lunch
13.10 - 13.30
Zarządzanie organizacją podczas transformacji cyfrowej
Andrzej Borczyk, Dyrektor Zarządzający ds. zasobów ludzkich w Grupie CCC
13.30 - 13.50
Jak (inteligentnie) pozyskiwać klientów w dobie Sztucznej Inteligencji?
Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy
13.50 - 14.20
Temat do ogłoszenia
Barbara Stęchły, Dyrektor Zarządzająca Pionem Sprzedaży w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej, BNP Paribas
14.20 - 14.50
Przerwa kawowa
14.50 - 15.10
Automatyzacja i AI w email marketingu: optymalizacja procesów biznesowych i interakcji z klientami
Irek Klimczak, Content & Community Lead w Open Loyalty
15.10 - 15.30
Technologia w świecie multimedialnych wyzwań handlowych
Tomasz Dakowski, członek Zarządu, Dyrektor Generalny Obszaru B2C w grupie Netia Polska
15.30 - 15.40
Wprowadzenie do panelu dyskusyjnego
dr Grzegorz Sobiecki
15.40 - 17.10
Panel dyskusyjny
Jak przekonać działy sprzedaży w firmach, że cyfryzacja i rozwój AI to dla nich szansa rozwoju?
17.10 - 17.20
Podsumowanie forum oraz zakończenie
X