Weather

International Speed Business Mixer

Zapraszamy na kolejną edycję International Speed Business Mixer – wyjątkowego spotkania networkingowego, które umożliwia nawiązywanie kontaktów w środowisku bilateralnych izb handlowych oraz stwarza okazję do połączenia z potencjalnymi partnerami i klientami biznesowymi.
Agenda
17.30 – 18.00 Rejestracja uczestników
18.00 – 18.20 Oficjalne otwarcie
18.20 – 19.20 Speed Business Mixer
19.20 – 21.00 Networking
Koszt uczestnictwa:
- Dla firm członkowskich BPCC: 300 zł netto
- Dla firm niezrzeszonych w BPCC: 500 zł netto
Prosimy o zgłoszenia do dnia 2 listopada 2025 r.
International Speed Business Mixer to wydarzenie, które daje uczestnikom możliwość zaprezentowania swojej oferty szerokiemu, międzynarodowemu gronu przedstawicieli 14 izb bilateralnych. Każdy zarejestrowany uczestnik weźmie udział w serii krótkich spotkań z przedstawicielami wybranych branż.
Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy liczące maksymalnie 10 osób. W każdej grupie każdy uczestnik będzie miał około 2 minut na przedstawienie swojej firmy pozostałym członkom grupy. Po upływie ok. 20 minut, po wymianie wizytówek, uczestnicy przechodzą do kolejnej grupy zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez organizatorów. Każdy uczestnik będzie miał okazję wziąć udział w rozmowach w trzech różnych grupach.
Regulamin spotkania:
- Z każdej firmy może wziąć udział tylko jedna osoba. W drugiej części wydarzenia – Business Mixerze – możliwy jest udział dodatkowej osoby z tej samej firmy.
- W dniu spotkania każdy uczestnik otrzyma indywidualny harmonogram rozmów. Organizatorzy nie gwarantują spotkań z firmami z wszystkich branż wskazanych w formularzu zgłoszeniowym.
- Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy maksymalnie 10-osobowe. W każdej grupie każdy uczestnik w około 2 minutowej prezentacji przedstawi swoją firmę pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek uczestnicy przechodzą do kolejnej grupy zgodnie z harmonogramem. Liczba grup, w których uczestnik przedstawi swoją firmę, zależy od liczby zgłoszeń.
- Podział grup zostanie dokonany na podstawie informacji zawartych w formularzu zgłoszeniowym. Organizatorzy nie gwarantują jednak spotkań z firmami z każdej wskazanej branży.
- Rozmowy będą prowadzone w języku polskim i/lub angielskim.
- Koszt uczestnictwa w wydarzeniu wynosi 300 zł netto dla firm członkowskich BPCC.
- Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, w przypadku firm członkowskich BPCC, które potwierdzą udział, lecz nie wezmą w nim udziału i nie odwołają rejestracji do dnia 2.11.2025, zostanie wystawiona faktura na 300 zł netto. W przypadku firm niezrzeszonych w BPCC – faktura wyniesie 500 zł netto.
- Koszt udziału dla firm niezrzeszonych w BPCC wynosi 500 zł netto.
- Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 2.11.2025.




