Bezpłatny webinar PROFES dla HR „Praca zdalna – jak zarządzać pracą rozproszonego zespołu?”
W ramach pierwszej w tym roku odsłony bezpłatnych webinarów „HRowe poranki z PROFES”, firma szkoleniowo-doradcza PROFES podpowie, jak sprawić, by przejście zespołu na pracę zdalną nie odbiło się negatywnie na jego efektywności i motywacji. Na spotkanie poświęcone zarządzaniu pracownikami funkcjonującymi w rozproszeniu zapraszamy 26 stycznia.
Nowelizacja kodeksu pracy i wprowadzenie przepisów dotyczących pracy zdalnej sprawiają, że formie tej znów jest głośno. Wiele organizacji zapomina jednak, że równie ważne, co zabezpieczenie firmy od strony prawnej, jest odpowiednie przygotowanie kadry zarządzającej do tego typu pracy.
Co zrobić, aby uniknąć sytuacji, gdy wraz z przejściem na pracę zdalną spada efektywność i motywacja pracowników? Dowiedz się, jak wdrożyć sprawdzone rutyny kierownicze, które pozwolą skuteczniej reagować na wyzwania związane z zarządzaniem rozproszonym zespołem i usystematyzować jego pracę.
Webinar poprowadzi Agata Pawłowska, Trenerka i Konsultantka PROFES. Specjalizuje się w szkoleniach w obszaru zarządzania i jego psychologicznych aspektów, wspierania rozwoju podwładnych, komunikacji interpersonalnej, efektywnej pracy zdalnej i zarządzania zespołem pracującym w rozproszeniu oraz coachingach on the job, life-coachingu i coachingu biznesowym. Realizowała działania rozwojowe m.in. dla firm: Alior Bank,Bayer Polska, Philips Polska czy Podravka Polska.
PROFES to firma doradczo-szkoleniowa specjalizująca się w rozwoju menedżerów i przywództwa, wsparciu sprzedaży i obsługi Klienta oraz e-learningu. Doradzamy, podnosimy kompetencje miękkie, zwiększamy efektywność – wspieramy organizacje w mierzeniu się z najważniejszymi wyzwaniami rozwojowymi, przed jakimi stają.