Media partner
Rejestracja

Organiser

PROFES

Location

Online

This event is online.

Category

Upcoming events

No event found!
Load More

Date

15 December 2022
Expired!

Time

09:00 - 10:00

Cost

Free

Media partner Bezpłatny webinar PROFES dla HR „Onboarding – jak zaplanować pierwszy krok w budowaniu Employee Experience”

Firma doradczo-szkoleniowa PROFES we współpracy z Centrum Szkoleń Verte kontynuuje swój cykl bezpłatnych webinarów „HRowe poranki” dla przedstawicieli działów HR. Ostatnie w tym roku spotkanie, zaplanowane na 15 grudnia, zostanie poświęcone skutecznemu wdrożeniu pracownika do organizacji, jako szansie na budowanie Employee Experience.

W wielu organizacjach proces wdrożenia pracownika do organizacji ogranicza się do uzyskania jednego podstawowego rezultatu: przekazania wiedzy niezbędnej do podjęcia pracy. W ramach webinaru skupimy się także na drugiej – równie istotnej funkcji onboardingu, jaką jest budowanie Employee Experience. Porozmawiamy o:

  • fazach i celach procesu wdrożenia (przed i po zatrudnieniu) – o co zadbać, żeby utrzymać emocje i zaangażowanie nowego pracownika?
  • odpowiedzialności we wdrożeniu (menedżer, zespół, firma) – co, kiedy i jak przekazywać, aby wzbudzić w pracowniku przywiązanie wobec firmy?
  • metodach wdrożenia – zaprezentujemy case studies onboardingu na przykładach firmy produkcyjnej i sieci sprzedaży

Webinar poprowadzi Paweł Ciećkiewicz – Trener i Konsultant PROFES

Trener i Employer Branding Partner w agencji Multum PR oraz wykładowca w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Pomaga firmom i studentom stać się lepszym pracodawcą. Z branżą Public Relations związany jest od 2005 roku. Wcześniej był dziennikarzem Polskiego Radia, a także brytyjskiego dziennika The Sun. Przez pięć lat pracował jako trener w Starbucks Coffee Company. Był odpowiedzialny za wsparcie menedżmentu w zarządzaniu restauracjami, za komunikację wewnętrzną, employer branding i szkolenia pracowników w zakresie utrzymania wysokich standardów obsługi. Od 2013 roku współpracuje z Fundacją Wałbrzych 2000 wspierając ją w walce z wykluczeniem niektórych grup społecznych na rynku pracy; w szczególności osób z niewielkich miejscowości i wsi dotkniętych wysokim bezrobociem oraz osób z niepełnosprawnością intelektualną. W ramach współpracy z fundacją organizuje kursy baristyczne, wykłady, prezentacje, szkolenia. Jako Employer Branding Partner koordynuje i realizuje projekty strategiczne z zakresu budowania marki pracodawcy.