Strona wydarzenia

Wykorzystanie mediow spolecznosciowych i marketingu online w biznesie

Internet to potężne narzędzie marketingowe, dające przedsiębiorcom szereg możliwości do promowania swoich przedsiębiorstw.

Jeśli Twojej firmy nie ma jeszcze na jednym z kilku najbardziej popularnych portali społecznościowych lub też nigdy nie korzystałeś z pomocy content marketingowca czy też copywritera, najwyższy czas to zmienić. Majowy event w Londynie to świetna okazja do uzupełnienia wiedzy na te tematy.

Seminarium odbędzie się 13 maja w Londynie. To pierwsze spotkanie w nowym roku organizowane przez British Polish Chamber of Commerce oraz Polish Business Link. Poprzednie seminarium odbyło się w grudniu, w Menier Gallery w Londynie, gdzie w przedświątecznej atmosferze, przy lampce wina i pysznych przekąskach podsumowaliśmy działania podejmowane w mijającym roku. Nie może Państwa na nim zabraknąć w tym roku.

Majowy event w Londynie to już kolejne miting, którego głównym tematem jest e-marketing. Rok temu w ramach interaktywnych warsztatów e-commerce, uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak zbudować nowoczesny i funkcjonalny sklep internetowy oraz dlaczego warto korzystać z SEO i Google Ad Words. Tym razem skupimy się na budowaniu wizerunku marki na portalach społecznościowych oraz reklamie na Facebooku, której wielką zaletą są niskie koszty wdrożenia i możliwość generowania wysokich profitów. Zaproszeni specjaliści wyjaśnią także, jak korzystać z Google Analytics i mierzyć efekty swoich działań w sieci. Rozmawiać będziemy również o wielkim znaczeniu content marketingu, który staje się coraz bardziej popularnym narzędziem promocji. Nie zabraknie także praktycznych informacji dotyczących prawnych aspektów działań w mediach społecznościowych.

Po teoretycznej części spotkania, tradycyjnie będziecie Państwo mogli uczestniczyć w Case Studies, czyli prezentacjach przygotowanych przez przedsiębiorców, którym już udało się osiągnąć sukces za sprawą mediów społecznościowych i działań na polu marketingu online. To świetna okazja do uzyskania odpowiedzi na nurtujące nas pytania bezpośrednio z ust doświadczonych w tym temacie osób.

Tradycyjnie spotkanie zwieńczy sesja networkingowa, która daje wspaniałe możliwości do nawiązania biznesowych kontaktów, przedstawienia swoich projektów innym oraz wymiany cennych doświadczeń.

Majowe seminarium w Londynie może być pierwszym krokiem do pozytywnych zmian w obszarze promocji Państwa działalności, a co za tym idzie – do dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów i tym samym generowania większych zysków. Warto wziąć w nim udział.

Program spotkania

15:00 Rejestracja

15:30 Oficjalne otwarcie i przywitanie, Bartlomiej Kowalczyk, Polish Business Link

15:45 Budowanie strategii obecności małych firm w mediach społecznościowych, Michalis A. Michael, DigitalMR

16:15 Wstęp do reklamy na Facebooku, Piotr Chmielewski, Social Media Now

16:45 „Content is the King” – znaczenie treści w marketingu online, Marta Stelmaszak, Want Words

17:15 Przerwa na kawę

17:30 Marketing w wyszukiwarkach, Rafał Moszkowcow, Neadoo Digital Ltd

18:00 Media społecznościowe a prawo, Steven Simpkins, Simpkins & Co Solicitors

18:30 Sesja „Case Studies”

19:00 Networking

20:00 Zakończenie

Uwaga! Program seminarium może ulec zmianie.

Rejestracja

Zarejestruj się online

Partnerzy

Media Partners
2015-05-13, 15:00 (to wydarzenie już się odbyło)

Miejsce: Head Space, 19-21 Hatton Garden, London, EC1N 8BA
Organizator: PBlink