Strona wydarzenia

Rola narracji w Content Marketingu

Brytyjsko Polska Izba Handlowa we współpracy z MSL serdecznie zaprasza na spotkanie: Rola narracji w Content Marketingu

Pod pojęciem content marketingu mieści się cały wachlarz narzędzi. Sztuką jest wybrać te, które pozwalają osiągnąć najlepsze efekty przy optymalnym nakładzie pracy. Jak ważna jest w tym procesie narracja i w jaki sposób dzięki angażującej historii można zredukować koszty produkcyjne – tego dowiemy się w trakcie spotkania.

Podczas spotkania zastanowimy się:

  • Jak rozumieć content marketing i na co zwrócić uwagę wybierając zespół do współpracy;

  • W jaki sposób storytelling sprzedaje produkty i usługi;

  • Jak powinien przebiegać proces kampanii content marketingowej.

Prelegent:

Adrian Serafin – ekspert komunikacji marketingowej z ponad 11 letnim doświadczeniem w agencjach PR, interaktywnych, reklamowych i domach mediowych. W MSL od 2018 roku. Wcześniej jako Head of Digital w Generations, nadzorował realizację internetowej części kampanii „Powietrze bez śmieci” i „Być jak Ignacy” dla PGNiG, a także współpracował przy projektach dla Nestle Polska i Ferrero Polska. Jako Head of Social Media w Havas Polska zdobył branżowe nagrody realizując kampanię “Kurka Wolna” w social media. Profil LinkedIn: Adrian Serafin

Academy
2019-04-16, 10:00 (to wydarzenie już się odbyło)

Miejsce: Siedziba BPCC ul. Zielna 37, 00-108 Warszawa Polska
Organizator: British Polish Chamber of Commerce

Słowa kluczowe: BPCC, MSL