Strona wydarzenia

PPK – wyzwania stojące przed pracodawcą

Od 1 stycznia 2020 roku PPK muszą wdrożyć firmy zatrudniające minimum 50 pracowników.

Jakie obowiązki nakłada na pracodawców ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych i jak przygotować się do uruchomienia programu PPK w firmie?

O czym będziemy mówić w trakcie spotkania:

  • Za co w ramach PPK odpowiada pracodawca?

  • Jakie kroki są niezbędne do wdrożenia PPK?

  • Za co PIP może nałożyć karę na pracodawcę?

  • Co może być potraktowane jako zniechęcanie pracowników do PPK?

  • Jakie czynności leżą po stronie pracodawcy w ramach administracji PPK?

  • W czym pracodawcy nie pomogą instytucje finansowe zarządzające PPK?

Spotkanie poprowadzi: Łukasz Jasiński,  Strategy Advisor Contract Administration

Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań z obszaru HR i optymalizacji procesów kadrowo – płacowych. Pomaga pracodawcom w dostosowaniu procesów do nowych regulacji prawnych, takich jak Pracownicze Plany Kapitałowe. Jako trener biznesowy przeprowadził ponad 200 szkoleń dla przedsiębiorców, wspierając w uruchomieniu nowego biznesu ponad 100 firm.

Udział w wydarzeniu wymaga uprzedniego zapisu. Udział w spotkaniu jest nieodpłatny. RSVP do 13.11.2019 przez link rejestracyjny lub e-mail zwrotny.

Events
2019-11-14, 09:30 (to wydarzenie już się odbyło)

Miejsce: Crowe Advartis Accounting, Budynek West House 1B, 3cie piętro, ul. Strzegomska 142a we Wrocławiu
Organizator: BPCC, Crowe

Słowa kluczowe: PPK