Strona wydarzenia

Najnowsze trendy w komunikacji marketingowej. Czy wystarczy wyróżnić się, aby nie zginąć?

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPCC) we współpracy z Binaria Upgrade Marketing zaprasza na interaktywne spotkanie poświęcone najnowszym trendom w komunikacji marketingowej.

Już w tym roku czas poświęcany na oglądanie telewizji zrówna się z czasem przeznaczonym na surfowanie po sieci. Jednocześnie coraz więcej konsumentów używa ad blockerów. Opowiemy Państwu, jak w tych warunkach prowadzić efektywne kampanie marketingowe, stosując autorskie podejście SOCOMOPR.

Dla kogo jest to spotkanie?

Spotkanie jest dla osób prowadzących projekty i kompleksowe kampanie komunikacyjne, zarówno marketingowe, jak i PR.

Czego należy się spodziewać?

Oprócz najnowszych trendów w komunikacji, przedstawimy przykłady efektywnych kampanii marketingowych opartych na social mediach, content i mobile marketingu oraz PR i wymienimy doświadczenia.

Prowadzący

Hubert Zawadzki, partner w Binaria Upgrade Marketing
Hubert jest związany z branżą komunikacji i PR od 1996 roku. Zdobywał doświadczenie zarówno po stronie sieciowych agencji public relations i government affairs (CEC Government Relations), jak  i międzynarodowych korporacji (Eli Lilly, Philip Morris) na kierowniczych stanowiskach. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji wewnętrznej  i zewnętrznej, zarządzaniu relacjami z prasą i sytuacją kryzysową. Ostatnio z sukcesem wspiera wprowadzenie ponad 200 brytyjskich produktów spożywczych na polski rynek, w tym brytyjskiej jagnięciny.

Kazimierz Piekarz, partner w Binaria Upgrade Marketing
Człowiek mediów, ekspert marketingowy, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w mediach tradycyjnych (radio, telewizja) i cyfrowych. Autor kompleksowych kampanii marketingowych dla marek z sektora motoryzacyjnego jak Dunlop, Goodyear czy Subaru, z sektora finansowego jak Link 4, Citi Handlowy oraz z sektora TMT (technologie, media, telekomunikacja), jak NCK, Sage, Sony. Wcześniej zarządzał poprawą wizerunku Biura Reklamy Telewizji Polskiej (nr 1 w rankingu magazynu Media & Marketing Polska) oraz współtworzył strategie multichannel zwiększania przychodów. Kierował marketingiem, promocją i PR-em Radia Zet (srebrna nagroda na festiwalu Effie) oraz odpowiadał za strategie biznesu Grupy Eurozet.

Binaria Upgrade Marketing to pierwsza na rynku agencja komunikacji marketingowej, która nie wykorzystuje reklam. W portfolio znajdziemy kampanie dla klientów z branży żywności, motoryzacji, telekomunikacji, farmacji i ubezpieczeń. Własne studio filmowe i produkcja treści wideo czyni z firmy komunikacyjny "one-stop shop".

Events
2019-06-14, 09:30 (to wydarzenie już się odbyło)

Miejsce: Siedziba BPCC, ul. Zielna 37, 00-108 Warszawa
Organizator: British Polish Chamber of Commerce

Słowa kluczowe: BPCC