Strona wydarzenia

Komunikacja marketingowa w czasach COVID-19

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPCC) oraz Binaria Upgrade Marketing zapraszają na webinar poświęcony komunikacji marketingowej w czasach pandemii.

Epidemia koronawirusa istotnie zmienia naszą rzeczywistość, także biznesową. Na początku roku mało kto wyobrażał sobie, że będziemy zamykani w domach lub że będziemy nosić maski. Gwałtowanie zwiększyło się korzystanie ze środków komunikacji na odległość, do łask wróciła telewizja. Jak w tych warunkach prowadzić efektywną komunikację marketingową z odbiorcami? Temu poświęcimy najbliższy webinar.

Dla kogo jest ten webinar?

Wydarzenie jest przeznaczone dla profesjonalistów zainteresowanych wpływem pandemii na komunikację i niestandardowymi kampaniami marketingowymi.

Czego należy się spodziewać?

Opowiemy jak skutecznie docierać do konsumentów, którzy żyją w czasach wielkiej niepewności i noszą swoje życie osobiste, a może nawet i przyszłość w urządzeniach mobilnych. Na rewolucję technologiczną, w której internet przytłacza odbiorców informacjami i wzmacnia ich wpływ na organizacje i marki, nałożył się strach przed koronawirusem. W takich warunkach wiarygodność nadawców nie może budzić zastrzeżeń. Pokażemy jak ją osiągnąć. Teorię poprzemy przykładami efektywnych kampanii komunikacyjnych opartych na innowacyjnym wykorzystaniu social mediów, content i mobile marketingu oraz PR, a także zaprosimy uczestników do dyskusji.

Prowadzący:

Hubert Zawadzki

Hubert jest związany z branżą komunikacji i PR od 1996 roku. Zdobywał doświadczenie zarówno po stronie sieciowych agencji public relations i government affairs (CEC Government Relations), jak i międzynarodowych korporacji (Eli Lilly, Philip Morris) na kierowniczych stanowiskach. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji wewnętrznej  i zewnętrznej, zarządzaniu relacjami z prasą i sytuacją kryzysową. Ostatnio z sukcesem wspiera wprowadzenie ponad 200 brytyjskich produktów spożywczych na polski rynek, w tym brytyjskiej jagnięciny.

Kazimierz Piekarz

Człowiek mediów, ekspert marketingowy, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w mediach off- i online. Autor kompleksowych kampanii marketingowych dla marek z sektora motoryzacyjnego - Dunlop, Goodyear czy Subaru, finansowego - Link 4, Citi Handlowy oraz TMT (technologie, media, telekomunikacja) - NCK, Sage, Sony. Zarządzał poprawą wizerunku Biura Reklamy Telewizji Polskiej (nr 1 w rankingu Media & Marketing Polska) oraz strategiami multichannel zwiększania przychodów. Kierował marketingiem, promocją i PR-em Radia Zet (srebrna nagroda w konkursie Effie) oraz zarządzał strategiami biznesowymi Grupy Eurozet.

Binaria Upgrade Marketing to pierwsza na rynku agencja komunikacji marketingowej, która nie wykorzystuje reklam. W portfolio agencji można znaleźć kampanie dla klientów z branży żywności, motoryzacji, telekomunikacji, farmacji i ubezpieczeń. Własne studio filmowe i produkcja treści wideo czyni z firmy komunikacyjny "one-stop shop".

Z zaproszenia wyłączeni są reprezentanci podmiotów świadczących usługi komunikacyjne lub marketingowe.



Poprzez wprowadzenie moich danych do formularza rejestracyjnego wyrażam zgodę na przekazanie moich danych kontaktowych współorganizatorowi spotkania: Binaria sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Nowoursynowskiej 130, 02-797 Warszawa.

Events
2020-10-22, 10:00 (to wydarzenie już się odbyło)

Miejsce: Webinar
Organizator: BPCC, Binaria Upgrade Marketing