Najwyższa aktywność na rynku IPO w Europie w pierwszym kwartale roku od piętnastu lat

Europejskie giełdy rozpoczęły rok doskonale – w pierwszym kwartale 2015 r. w Europie odnotowano 81 ofert na rynku pierwotnym (IPO) o wartości 16,4 mld euro, czyli więcej (w ujęciu wartościowym) niż łącznie w całym drugim półroczu ubiegłego roku – wynika z najnowszego kwartalnego raportu IPO Watch Europe przygotowanego przez firmę doradczą PwC. Co więcej, w żadnym z pierwszych kwartałów od 2000 roku, czyli czasów „hossy internetowej”, nie odnotowano tak dobrego wyniku.

Autor: PwC

Typ: Raporty
2015-05-13

"Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy"

Co dalej na polskim rynku?

Autor: Jones Lang LaSalle’s

Typ: Raporty
2019-03-28

Energia odnawialna: kancelaria Dentons publikuje najnowszy przewodnik po inwestycjach w Europie i Azji Środkowej

Dziesięć lat temu Unia Europejska zobowiązała się, że do roku 2020 jedną piątą energii będzie pozyskiwać ze źródeł odnawialnych. Jesteśmy coraz bliżej tego celu, ale nadal podnosimy sobie poprzeczkę.

Autor: Dentons

Typ: Raporty
2018-07-31

6 na 10 firm planuje zwiększać wydatki na działalność badawczo-rozwojową – to efekt nowej ulgi B+R

Analiza KPMG w Polsce pt. „Ulga podatkowa na badania i rozwój”.

Autor: KPMG

Typ: Raporty

Warszawa pierwszym rynkiem w Europie pod względem liczby debiutów i czwartym pod względem wartości ofert

Najnowsza kwartalna ankieta PwC IPO Watch Europe, badająca liczbę oraz wartość pierwszych ofert publicznych (Initial Public Offering – IPO) na najważniejszych giełdach europejskich, wskazuje na dalszy spadek aktywności na rynku IPO w ostatnich trzech miesiącach.

Autor: PwC

Typ: Raporty
2015-05-13

Energetyka wiatrowa w Polsce

Od 2008 r. Polska gospodarka nie przestaje zadziwiać wewnętrznych i  zewnętrznych obserwatorów. Nie znamy recesji, powiększamy w ciągu tych czterech lat PKB o 15,8% w czasie, gdy cała Unia Europejska osiąga skumulowany spadek o 0,5%.

Autor: Invest in Poland, BSJP, TPA Horwath

Typ: Raporty

Sponsoring – podstawowy instrument marketingu sportowego

Sponsoring sportowy, jako narzędzie promocji stało się jednym z najefektywniejszych kanałów komunikacji. Jego zalety dostrzegły także spółki Skarbu Państwa, które z każdym rokiem coraz odważniej angażują się w działania w obszarze sponsoringu sportu.

Autor: Krajowa Izba Sportu i Deloitte

Typ: Raporty
2018-02-21

Cyfryzacja zmienia przemysł transportowy i logistyczny

Raport KPMG International pt. „Transport tracker. Global transport – market trends and views”.

Autor: KPMG

Typ: Raporty
2018-10-22

Cushman & Wakefield prezentuje raport CSR

Z trzeciego corocznego raportu wynika, że Cushman & Wakefield wzmocnił pozycję lidera oraz wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie.

Autor: Cushman & Wakefield

Typ: Raporty