Aplikacja Mobilna BPCC

Get it on Google Play Getit on AppStore


Od kilku lat, nasza uwaga skupiona jest na mediach cyfrowych i kanałach komunikacji, które nieustannie dla Państwa rozwijamy. Z dumą prezentujemy i przekazujemy na Wasze ręce mobilną aplikację. BPCC jest pierwszą bilateralną izbą handlową w Polsce, udostępniającą swoim Członkom to innowacyjne rozwiązanie.

 


Aby uzyskać dostęp do pełnych treści aplikacji należy zweryfikować swoje konto jak poniżej:

1. na ekranie głównym aplikacji mobilnej kliknij ikonę ”rejestracja” 
i wprowadź swój służbowy adres email

2. zaloguj się na portalu www.bpcc.org.pl (osoby nieposiadające konta, prosimy o uprzednią rejestrację pod adresem http://bpcc.org.pl/pl/rejestracja
i wybranie opcji „Jestem już Członkiem BPCC, chcę założyć nowe konto”)

3. wybierz opcję „moje konto” z górnego menu

4. wybierz zakładkę „mobile”, zaznacz checkbox z nazwą swojego urządzenia i zatwierdzić przyciskiem „zapisz”

Po kliku minutach, będziecie Państwo mieli dostęp do pełnej wersji aplikacji.



Podstawowe fukcje Aplikacji Mobilnej BPCC:

1. Kalendarz spotkań

  • możliwość szybkiej rejestracji na wydarzenie

  • dodawanie terminu wydarzenia do osobistego kalendarza

  • nawigacja do miejsca wydarzenia

2. Katalog Członków i oferty specjalne

  • dostęp do danych kontaktowych 400 firm zrzeszonych w BPCC (możliwe po pozytywnej weryfikacji konta)

  • dostęp do ofert specjalnych i zniżek oferowanych przez Członków dla Członków (firmy z ofertą oznaczone są żółtym symbolem)

  • łatwy kontakt - możliwość wykonania połączenia lub wysłania wiadomości email bezpośrednio z aplikacji

3. Alerty handlowe

  • wszystkie usługi exportowe świadczone przez BPCC w jednym miejscu

  • dostęp do artykułów merytorycznych, porad i wskazówek

  • alerty handlowe, oferty od firm poszukujących partnerów w Polsce i w Wielkiej Brytanii

4. Pracownicy BPCC

  • łatwy i szybki dostęp do danych kontaktowych wszystkich pracowników BPCC

  • możliwość wykonania połączenia lub wysłania wiadomości bezpośrednio z aplikacji

  • dodawanie pracowników bezpośrednio do kontaktów w telefonie


5. BPCC w Social Media

  • Twitter

  • Facebook

  • LinkedIn

  • YouTube
     

   

Powered by