Srebrny Spinacz dla Grayling Poland

Grayling Poland znalazł się w gronie laureatów tegorocznej edycji konkursu „Złote Spinacze”. Agencja zdobyła srebrną statuetkę w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt „Focus on Success” zrealizowany na rzecz Novo Nordisk. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się w miniony piątek w warszawskim hotelu Westin.

Nagrodzony projekt to innowacyjna, oparta na storytellingu kampania komunikacji wewnętrznej, która miała na celu wsparcie procesu wdrożenia kultury coachingu wśród pracowników Novo Nordisk, a także zachęcenie ich do aktywnego posługiwania się technikami coachingowymi w codziennej pracy. W ramach kampanii wykorzystano szereg zróżnicowanych narzędzi komunikacyjnych, wśród których znalazły się m.in. blog autorstwa fikcyjnego menedżera Stana Success’a, rozmaite materiały graficzne, a także specjalny konkurs z elementami grywalizacji. Odbiorcami prowadzonych działań  byli pracownicy Novo Nordisk w 17 krajach.

– Kampania „Focus on Success” wymagała w równym stopniu kreatywnego podejścia i specjalistycznej wiedzy z zakresu kultury coachingu. Zaproponowane przez nas nowatorskie rozwiąza nia oraz szerokie know-how w połączeniu ze wsparciem ze strony klienta zaowocowały jedynym w swoim rodzaju projektem komunikacji wewnętrznej, który nie tylko na stałe wpisał się w kulturę firmy Novo Nordisk, ale również zdobył uznanie ze strony jury najbardziej prestiżowego konkursu PR w Polsce. To dla nas ogromny zaszczyt i powód do dumy, tym bardziej, że komunikacja wewnętrzna już od wielu lat stanowi bardzo ważny obszar działalności Grayling Poland – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations (ZFPR) w 2003 r. Głównym celem inicjatywy jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. W tegorocznej edycji konkursu przyznano blisko 70 statuetek w 31 kategoriach.

Grayling Poland to trzecia największa agencja PR w Polsce – wg rankingu fee income opracowanego na zlecenie ZFPR. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak komunikacja wewnętrzna, employer branding, PR w sektorach publicznym, finansowym, ochrony zdrowia, energetycznym, komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich, a także Public Affairs.

Novo Nordisk to globalna firma farmaceutyczna z ponad 90-letnim doświadczeniem w rozwoju innowacji i lider w leczeniu cukrzycy. Spółka, której główna siedziba znajduje się w Danii, zatrudnia ponad 40 000 pracowników w 75 krajach na całym świecie, a jej produkty dostępne są na ponad 180 rynkach.

Keywords Grayling, srebrny spinacz