Primark dołączył do grona klientów Grayling Poland

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, już wiosną tego roku otworzy swój pierwszy sklep w Polsce.

Firma rozpoczęła współpracę z agencją Grayling Poland, która wesprze wejście sieci na polski rynek i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i fashion marki w Polsce.    

W ramach stałej współpracy Grayling Poland odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji Primark w Polsce, obejmującej komunikację korporacyjną, lifestylową i produktową, w tym prowadzenie biura prasowego. Agencja zajmie się także opracowaniem koncepcji kreatywnej oraz organizacją otwarcia pierwszego sklepu Primark w Polsce. Grayling został wybrany w wyniku wygranego przetargu.

„Szeroki zakres działań realizowanych dla Primark pozwoli nam w pełni wykorzystać nasze kompetencje w zakresie komunikacji korporacyjnej, lifestylowej i produktowej. Jestem przekonana, że nasze duże doświadczenie m.in. w zakresie tworzenia strategii komunikacji oraz wprowadzania marek na lokalny rynek, przyczyni się do sukcesu Primark w Polsce” – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje produkty zgodne z najnowszymi trendami, w tym również kosmetyki i wyposażenie domu z zachowaniem najlepszego stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’). Primark jest jednym z najbardziej wyczekiwanych debiutów sieci handlowych na polskim rynku. Swój pierwszy sklep w Polsce otworzy w warszawskiej Galerii Młociny wiosną tego roku, tworząc 250 miejsc pracy.

Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 370 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. W tym roku firma planuje swój debiut również w Czechach.