Nowa Dyrektor Generalna Grayling Poland

Klara Banaszewska została powołana na stanowisko  Dyrektor Generalnej Grayling Poland.

Klara Banaszewska posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w różnych obszarach biznesowych. Przez ostatnie 5 lat była zastępcą Dyrektora Generalnego, współzarządzając agencją w Polsce oraz aktywnie rozwijając biznes lokalnie i na arenie międzynarodowej. Oprócz szeroko rozumianej komunikacji Klara Banaszewska jest również ekspertem z zakresu Public Affairs. W ciągu ostatnich lat, będąc Dyrektorem Public Affairs zbudowała w Grayling 5-osobowy dział wyspecjalizowany w tym obszarze, który obecnie obsługuje klientów z branży energetycznej, finansowej, przemysłowej, spożywczej oraz nowych technologii. Przed dołączeniem do zespołu Grayling pracowała w Brukseli, gdzie zajmowała się tworzeniem  i bieżącym wdrażaniem strategii komunikacji Public Affairs skierowanych do decydentów  w instytucjach europejskich.  

„Powołanie Klary Banaszewskiej na stanowisko Dyrektor Generalnej w Polsce idealnie wpisuje się  w strategię Grayling, opierającą się na coraz bliższej współpracy pomiędzy biurami w Europie, rozbudowywaniu portfolio usług w obszarach Public Affairs oraz, w Polsce, Employer Branding” – powiedział Jan Simunek, Dyrektor Regionalny Grayling na Europę Kontynentalną. – „Polska jest jednym z największych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, więc ma dla nas i dla naszych klientów znaczenie strategiczne. Grayling odnosi tu sukcesy dzięki zachowaniu najwyższych standardów usług dla naszych klientów. To właśnie wysoka jakość jest dla nas zawsze kluczową wartością, która ma szczególne znaczenie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie ponad 70% naszych klientów  to organizacje, które obsługujemy na więcej niż jednym rynku. Dbałość o naszych klientów zawsze będzie naszym priorytetem, co wierzę, że zapewni nam dalszy rozwój w Polsce. Jestem pewien, że pod nowym kierownictwem warszawskie biuro jeszcze bardziej rozwinie skrzydła”.  

„Polska to bardzo wymagający rynek. Klienci z jednej strony oczekują obsługi według najwyższych światowych standardów, a z drugiej są bardzo wrażliwi na cenę. Na rynku panuje obecnie ogromna konkurencja, nie tylko ze względu na dużych globalnych graczy, ale przede wszystkim z uwagi  na znaczne rozdrobnienie i mnogość małych butikowych agencji, z których część oferuje wyspecjalizowaną, sprofilowaną usługę. Budowanie przewagi konkurencyjnej to umiejętność pozyskiwania najlepszych specjalistów- takich, jacy tworzą nasz polski zespół. Dlatego ogromnie się cieszę, że zarząd Grayling obdarzył mnie zaufaniem i będę miała okazję nim kierować i dalej umacniać naszą pozycję na rynku” – skomentowała Klara Banaszewska.

Keywords Grayling, Klara Banaszewska