Mazars tworzy Mazars North America Alliance

Stowarzyszenie rozszerza obecność Mazars w regionie, dając klientom dostęp do 40 000 specjalistów na całym świecie.

Mazars, międzynarodowa firma audytorsko – doradcza, ogłasza powstanie Mazars North America Alliance.

Mazars North America Alliance zwiększa znacząco zasięg działania Mazars w Ameryce Północnej, dając międzynarodowym klientom dostęp do dodatkowych 16 000 specjalistów z pięciu wiodących firm audytorsko-doradczych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

„Umowa Stowarzyszenia jest momentem przełomowym dla Mazars. Jesteśmy już obecni w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a ten sojusz znacząco wzmocni nasze możliwości w całej Ameryce Północnej, co wpłynie na lepszą obsługę międzynarodowych klientów w regionie". - mówi Hervé Hélias, Dyrektor Generalny i Prezes Grupy Mazars.

Mazars North America Alliance to umowa pomiędzy Mazars a pięcioma wiodącymi firmami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie - BKD, Dixon Hughes Goodman, Moss Adams, Plante Moran (firmy amerykańskie) i MNP (firma kanadyjska). Geograficznie, wyżej wymienione firmy będą uzupełniać Mazars USA i Mazars Canada, umożliwiając Mazars zwiększenie zasięgu działalności w Ameryce Północnej.

Dzięki Stowarzyszeniu Mazars korzysta obecnie z wiedzy 40 000 specjalistów obsługujących klientów na całym świecie: 24 000 w 89 krajach i terytoriach w zintegrowanej sieci Mazars oraz 16 000 specjalistów w USA i Kanadzie poprzez Mazars North America Alliance. Dzięki takiej skali i tak szerokiemu zakresowi umiejętności, Mazars oferuje swoim klientom usługi wysokiej jakości, dostosowując je do ich potrzeb niezależnie od ich lokalizacji.

„Stowarzyszenie zwiększa naszą zdolność do obsługiwania międzynarodowych klientów na całym świecie. Stanowi alternatywę na silnie skoncentrowanym rynku audytu i doradztwa. Z wyżej wymienionymi firmami mamy długą historię współpracy i wyznajemy te same wartości profesjonalizmu, jakości oraz etyki. Wszystkie firmy są zarejestrowane w PCAOB (organ nadzorujący audyty spółek publicznych w USA), a dzięki Mazars North America Alliance przyczynią się do podniesienia jakości i specjalistycznej wiedzy, jakiej oczekują nasi najwięksi klienci w całej Ameryce Północnej" - mówi Hélias.

„Wraz z Mazars North America Alliance, Mazars wzmacnia swoją skalę krytyczną, wychodząc naprzeciw potrzebom dużych firm międzynarodowych, w czasie, gdy w Europie ma miejsce obowiązkowa rotacja firm audytorskich, a w Wielkiej Brytanii trwa debata na temat wdrażania wspólnego badania sprawozdań", podsumowuje Hervé Hélias.

Keywords Mazars