hive dołącza do grona klientów Grayling Poland

Wspierając komunikacyjnie dzisiejsze wejście hive na polski rynek, Grayling Poland rozpoczyna współpracę z operatorem elektrycznych hulajnóg na minuty.

W ramach umowy Grayling Poland zajmie się także opracowaniem strategii komunikacji hive w Polsce, prowadzeniem biura prasowego, współpracą z influencerami i doradztwem w zakresie public affairs. Projekt będzie prowadzony przez zespół złożony ze specjalistów w zakresie komunikacji korporacyjnej, konsumenckiej i public affairs, pod kierunkiem dyrektorów poszczególnych działów.

„Cieszymy się, że hive dołączył do grona naszych klientów. Jestem przekonana, że nasze duże doświadczenie i wiedza ekspercka m.in. w zakresie tworzenia strategii komunikacji, wprowadzania marek na lokalny rynek oraz doradztwa public affairs dla firm związanych z nowymi technologiami i transportem, przyczynią się do sukcesu hive na polskim rynku” – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

hive powstał w 2018 roku, a swój pierwszy pilotażowy projekt uruchomił w grudniu 2018 r. w Lizbonie. Firma oferuje wynajem elektrycznych hulajnóg na minuty w systemie swobodnego ruchu w określonych strefach obszarów miejskich. Jej usługi dostępne są już w Lizbonie, Atenach, Paryżu i Warszawie. Celem hive jest rozszerzenie swojej obecności w 2019 roku na około 20 miast i stanie się głównym europejskim dostawcą e-hulajnóg. Siedziba firmy znajduje się w Barcelonie, a na jej czele stoi Tristan Torres Velat, CEO. Od lutego 2019 roku hive jest częścią grupy FREE NOW, będącej wspólnym przedsięwzięciem BMW i Daimlera. Więcej o hive można przeczytać na stronie ridehive.com 

Keywords Grayling, hive