Grayling zwycięzcą SABRE Awards EMEA 2019 w kategorii Public Affairs Consultancy Roku

Podczas londyńskiej gali prestiżowego konkursu SABRE Awards EMEA 2019, agencję Grayling, która specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, nagrodzono tytułem Public Affairs Consultancy of the Year.

Międzynarodową sieć, do której należy ponad 30 biur w 22 europejskich krajach, doceniono za wzrost liczby projektów public affairs realizowanych z sukcesem na wielu europejskich rynkach dla międzynarodowych klientów.

Jury pod przewodnictwem Paula Holmesa, podkreśliło, że: „Grayling to jedna z niewielu firm, która może zapewnić specjalistyczne doradztwo w zakresie public affairs w każdym kraju Unii Europejskiej. Wypracowała sobie również pozycję lidera opinii w kwestiach związanych z Brexitem, adresując obszary ryzyka łańcuchów dostaw poszczególnych firm i dostarczając kluczowe informacje w tym zakresie najważniejszym brytyjskim komisjom”.

Public Affairs – oprócz komunikacji korporacyjnej i produktowej – jest jednym z filarów strategii biznesowej Grayling. Był to także najlepiej prosperujący obszar działalności firmy w 2018 r., gdy przychody ze sprzedaży z usług PA wzrosły o 15%. Wzrost ten był możliwy dzięki pozyskaniu przez Grayling wielu nowych klientów, takich jak: Molson Coors, BetStars, Bristol-Myers Squibb, Danone, Environmental Defense Fund i Herbalife Nutrition.

„Public affairs jest priorytetem i strategicznym obszarem dla Grayling w Europie. Ponad 100  utalentowanych konsultantów Grayling z regionu – od Madrytu aż po Moskwę – wypracowuje paneuropejskie i lokalne strategie PA dostosowane do potrzeb naszych klientów” – mówi Jan Simunek, dyrektor regionalny Grayling na Europę kontynentalną.

„Doradztwo w zakresie public affairs od zawsze wyróżnia Grayling na polskim rynku agencji PR. Silny zespół konsultantów PA w naszym warszawskim biurze jest znakomicie przygotowany, aby skutecznie wspierać interesy klientów. Prestiżowy tytuł Public Affairs Consultancy Roku przyznany Grayling w konkursie SABRE Awards EMEA 2019 jest tego przykładem” – podsumowuje Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Do finału konkursu EMEA SABRE Awards 2019 zakwalifikowano projekty wyróżniające się w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz angażowania odbiorców. Kampanie były oceniane przez jury, w którego skład wchodzą liderzy branży PR i komunikacji. Organizatorem wydarzenia jest kluczowa platforma informacyjna w branży PR – Holmes Report.

Keywords Grayling, EMEA SABRE Awards