Grayling Poland dla Polityki Insight

Grayling Poland nawiązał współpracę z centrum analitycznym Polityka Insight. Agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną tegorocznej edycji prestiżowej konferencji Ryzyka i Trendy.

Ryzyka i Trendy to organizowana raz w roku całodniowa konferencja poświęcona zagrożeniom i szansom dla gospodarki w odniesieniu do Polski, Europy i świata. Najbliższa edycja wydarzenia odbędzie się 30 stycznia w hotelu InterContinental Warsaw. W roli prelegentów wystąpią m.in. Mateusz Morawiecki, Wicepremier, Minister Rozwoju i Finansów, Günther H. Oettinger, Komisarz UE ds. budżetu i zasobów ludzkich oraz Paweł Borys, Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju.

– Ryzyka i Trendy to flagowa konferencja Polityki Insight. O jej randze i znaczeniu najlepiej świadczy fakt, że już ubiegłoroczna, pierwsza, edycja wydarzenia zgromadziła ponad 250 przedstawicieli biznesu, polityki i dyplomacji – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland. I dodaje: – W ramach podjętej współpracy wspieramy Politykę Insight w zakresie promocji wydarzenia w mediach ogólnoinformacyjnych i biznesowych.

Polityka Insight, platforma wiedzy dla liderów biznesu, decydentów politycznych i dyplomatów, działa od czterech lat i ma trzy linie biznesowe: wydaje codzienny serwis analityczny dostępny
w abonamencie, przygotowuje raporty na zlecenie firm, administracji publicznej i organizacji międzynarodowych oraz organizuje debaty tematyczne i konferencje.

Grayling Poland to trzecia największa agencja PR w Polsce – wg rankingu fee income opracowanego na zlecenie Związku Firm Public Relations (ZFPR). Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak public affairs, employer branding, PR w sektorach ochrony zdrowia, publicznym, finansowym, energetycznym, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich. Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w różnego rodzaju konkursach branżowych. Tylko w ostatnim roku Grayling zdobył tytuł „Najlepszej Firmy PR w regionie Europy Wschodniej” w EMEA SABRE Awards, a zrealizowana przez firmę na rzecz Novo Nordisk kampania „Focus on Success” została uznana za jeden z najlepszych projektów komunikacji wewnętrznej w ramach prestiżowego konkursu „Złote Spinacze 2016”.

Keywords Grayling