Grayling Poland dla impact’17

Grayling Poland odpowiada za obsługę komunikacyjną impact’17, największego w Europie Środkowo-Wschodniej kongresu gospodarczego dotyczącego digitalizacji gospodarki oraz industry 4.0, czyli czwartej rewolucji przemysłowej.

W ramach umowy agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, działania media relations oraz patronaty medialne.

Impact’17 odbędzie się w dniach 31 maja – 1 czerwca w Krakowie. Swój udział w wydarzeniu zapowiedzieli eksperci, wizjonerzy i twórcy najbardziej zaawansowanych technologii, a także liczni prezesi światowych koncernów z obszaru new-tech, twórcy startupów, naukowcy oraz przedstawiciele administracji rządowej. Łącznie w stolicy Małopolski spotka się ponad 5 000 osób, w tym 250 speakerów, którzy w ramach 12 ścieżek tematycznych będą wspólnie dążyli do wypracowania i wdrożenia nowych rozwiązań w zakresie Economy 4.0. Wśród nich znajdą się m.in. przedsiębiorca i wizjoner Bertrand Piccard z Solar Impulse, Esther Wojcicki z Planet3 oraz Carlos Moedas, Komisarz Unii Europejskiej ds. Badań, Nauki i Innowacji.

– Economy 4.0, sieć 5G, czy CyberSecurity to pojęcia, które z roku na rok przybierają na znaczeniu i coraz częściej ze sfery ideowej przenoszą się do rzeczywistości. Wydarzenia takie jak impact’17 mają na celu stworzenie interaktywnej platformy łączącej technologiczne wizje i działania wielu środowisk, tak aby w pełni cyfrowa gospodarka stała się faktem. Cieszymy się, że jako partner merytoryczny w zakresie komunikacji mamy okazję być częścią tego wyjątkowego przedsięwzięcia – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich, a także Public Affairs, employer branding oraz PR w sektorach ochrony zdrowia, publicznym, finansowym i energetycznym. Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych. Tylko w minionym roku Grayling zdobył tytuł „Najlepszej Firmy PR w regionie Europy Wschodniej” w EMEA SABRE Awards, a zrealizowana przez firmę na rzecz Novo Nordisk kampania „Focus on Success” została uznana za jeden z najlepszych projektów komunikacji wewnętrznej w ramach prestiżowego konkursu „Złote Spinacze 2016”.

Keywords Grayling, impact’17