Circle K Polska rozszerzyło współpracę z Grayling Poland

Circle K Polska rozszerzyło współpracę z Grayling Poland o obsługę mediów społecznościowych.

Firma Circle K Polska rozszerzyła zakres współpracy z Grayling Poland. Od początku maja do zadań agencji, która dotychczas odpowiadała za realizację kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej spółki, dołączyła również obsługa mediów społecznościowych i działania influencer marketingowe.

– Fakt, że zaledwie rok po podpisaniu umowy dotyczącej stałej współpracy firma Circle K Polska zdecydowała się powierzyć nam kolejne ważne zadanie to dla nas ogromne wyróżnienie i dowód na zaufanie ze strony klienta. Cieszymy się tym bardziej, że w ramach Grayling już od dłuższego czasu bardzo mocno stawiamy na rozwój naszych kompetencji z zakresu digital marketingu i zintegrowanej komunikacji w kanałach społecznościowych. Nieustannie rosnąca liczba projektów, które prowadzimy w tych obszarach potwierdza, że to słuszne podejście. Tylko obecnie realizujemy kampanie social mediowe dla takich marek jak TP-Link, Neffos i Tetra Pak – mówi Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego Grayling Poland.

W ramach rozszerzonej umowy z Circle K Polska agencja Grayling odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej i contentu oraz kompleksową obsługę profili firmy na Facebooku i Instagramie. Dodatkowym elementem będą również działania skierowane do influencerów. Projekt realizowany jest w ramach działu konsumenckiego, a za jego prawidłowy przebieg odpowiada Anna Kuprian, szefowa kompetencji digital w Grayling Poland, i Agata Kwapień, Account Manager.

Grayling pracuje dla Circle K Polska od stycznia 2017 r. Początkowo firmy współpracowały na zasadzie projektowej przy organizacji trzech eventów mających na celu wprowadzenie marki Circle K na polski rynek. Umowa o stałej współpracy podpisana została w maju 2017 r.

Circle K jest największym brandem kanadyjskiego koncernu Alimentation Couche-Tard Inc. Firma obecna jest na polskim rynku od 1992 r. (przed 1 kwietnia 2016 r. jako Statoil Fuel & Retail Polska) i prowadzi sieć ok. 350 stacji paliw i sklepów typu convenience na terenie całego kraju.

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, employer branding, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.

Keywords Grayling