7 trendów na 2017 r., które ukształtują komunikację

Eksperci globalnej sieci komunikacyjnej Grayling przedstawiają 7 trendów, które, ich zdaniem, w największym stopniu wpłyną na działalność większości organizacji biznesowych w 2017 r.

Wśród trendów zdefiniowanych w cyklu #7for17 znalazły się m.in. indywidualizacja rozwiązań, rzeczywistość bez retuszu oraz nieustannie rosnące znaczenie mediów społecznościowych. W trakcie kilku najbliższych tygodni specjaliści Grayling dokładnie przeanalizują każdy z tych trendów, a swoje wnioski opublikują na stronie http://www.grayling.com/pl/insights.

- W Grayling stawiamy na jakość, a tej w branży komunikacji nie da się osiągnąć bez uważnej obserwacji rzeczywistości i nieustannego dostosowywania do niej narzędzi i działań, którymi się posługujemy w naszej codziennej pracy. Staranne śledzenie trendów i zjawisk panujących nie tylko w obszarze komunikacji, ale również w społeczeństwie i polityce pozwala nam stale udoskonalać naszą ofertę i na bieżąco dostosowywać ją do potrzeb i oczekiwań klientów – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland. I dodaje: – #7for17 to już kolejne zestawienie trendów w komunikacji przygotowane przez specjalistów Grayling. W ubiegłym roku nasi eksperci opracowali podobny dokument na rok 2016. Z perspektywy czasu mogę śmiało powiedzieć, że nasze przewidywania ziściły się praktycznie w 100%. Myślę, że w tym roku będzie podobnie.

Grayling to wiodąca, globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w obszarze Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi. Grayling posiada ponad 50 biur w ponad 30 krajach w Europie, Ameryce Północnej, na Środkowym Wschodzie oraz w rejonie Azji i Pacyfiku. Firma wspiera klientów z różnych branż działających w sektorze publicznym i rządowym, energetycznym, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, ochrony zdrowia, technologicznym, marek konsumenckich, finansów i usług dla biznesu oraz transportu i logistyki.

Warszawskie biuro Grayling zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, employer branding, PR w sektorach publicznym, finansowym, ochrony zdrowia, energetycznym, a także komunikacja korporacyjna i promocja marek konsumenckich.

Keywords Grayling, komunikacja