5 projektów Grayling w finale SABRE Awards EMEA 2020

W finale prestiżowego konkursu SABRE Awards EMEA 2020 znalazło się pięć projektów zrealizowanych przez biura Grayling w Polsce, Rosji, Serbii, Wielkiej Brytanii i Francji dla klientów: FREE NOW, Tea Directorate of Kenya, Kaspersky, Country Life oraz La Française des Jeux.

Kampania „Równe Zasady na Rynku Taxi” zrealizowana przez polskie biuro Grayling dla FREE NOW (dawniej mytaxi) znalazła się na finałowej liście konkursu SABRE Awards EMEA 2020 w kategorii „Transport i Logistyka”. W grudniu 2019 roku ten sam projekt został nagrodzony srebrną statuetką w kategorii „Advocacy i Public Affairs” w konkursie Złote Spinacze.
- Cieszymy się, że kampania „Równe Zasady na Rynku Taxi” zrealizowana przez nas dla FREE NOW znalazła się w finale prestiżowego konkursu SABRE Awards EMEA 2020.

To najlepszy dowód na to, że silny zespół konsultantów PA w naszym warszawskim biurze jest znakomicie przygotowany, aby wspierać interesy klientów, a projekty z obszaru public affairs mogą być realizowane w sposób transparentny i ciekawy. Gratulujemy także kolegom z biur Grayling w Rosji, Serbii, Wielkiej Brytanii i Francji, których kampanie zakwalifikowały się do finału konkursu – podsumowuje Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Biuro Grayling w Rosji jest finalistą konkursu SABRE Awards EMEA 2020 w kategorii „Rosja i kraje WNP” za kampanię „Make It Kenya: Hakuna Matata in Every Russian Teacup” zrealizowaną dla Tea Directorate of Kenya.
Kampanię „Kasper, Sky and the Green Bear – Keeping Serbian Kids Safe Online” zrealizowaną przez serbskie biuro Grayling, nominowano w kategorii „Bałkany”.
Biuro Grayling w Wielkiej Brytanii zostało finalistą konkursu SABRE Awards EMEA 2020 w kategorii „Publicity Stunt" za kampanię „Taste The Freedom, Taste Country Life” zrealizowaną dla Country Life.

Natomiast Citigate Dewe Rogerson i francuskie biuro Grayling zostały nominowane w kategorii „Komunikacja Rynków Kapitałowych” za kampanię „Upsetting the odds: La Francaise des Jeux’s recording-breaking IPO” zrealizowaną dla La Française des Jeux.

W finale konkursu SABRE Awards EMEA 2020 znalazły się wyjątkowe kampanie z takich obszarów, jak: branding, zarządzanie reputacją i budowanie zaangażowania. Projekty zostały ocenione przez jury złożone z liderów w branży komunikacji, w tym Michaelę Gross, dyrektor biura Grayling w Monachium (nie oceniała ona kampanii Grayling).

Pierwotnie zwycięzcy konkursu SABRE Awards EMEA 2020 mieli zostać ogłoszeni 28 maja br. w Paryżu. Jednak wydarzenie to zostało odwołane z powodu pandemii koronawirusa. Obecnie organizator konkursu – PRovoke Media – rozważa alternatywne sposoby ogłoszenia laureatów, włączając wirtualną ceremonię przyznania nagród.